» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: شهرستان مبارکه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیک است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: شهرستان مبارکه آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیک است

آذر 24, 1394 1414

فرماندار شهرستان مبارکه از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک در اسفند ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شمس علی‌اصغر ذاکری هرندی ، پیرامون تمهیدات اندیشیده شده جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: شهرستان مبارکه با جمعیتی بالغ‌بر 160 هزار نفر آمادگی لازم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات پیش‌روی مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی در 7 اسفندماه امسال را دارد.

وی با بیان اینکه از ابتدای مهر ماه برنامه‌ریزی‌های لازم جهت برپایی کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌های شهرستان مبارکه صورت گرفته است، افزود: اخیرا نشستی مشترک با حضور بیش از 250 نفر از فعالین و تأثیرگذاران سیاسی با هر گرایشی در این شهرستان دعوت به عمل آمد.

فرماندار مبارکه با بیان اینکه انتخابات این شهرستان کاملا الکترونیکی برگزار می‌شود، ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن 28 آذر، زمان نام‌نویسی از نامزدهای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، فرمانداری شهرستان مبارکه به‌عنوان حوزه اصلی تمهیدات ویژه‌ای را در این زمینه اندیشیده است.

وی با بیان اینکه هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شهرستان مبارکه بعد از تأیید شدن از سوی شورای محترم نگهبان فعالیت خود را شروع می‌کنند، افزود: رویکردی که دولت یازدهم برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات امسال در 7 اسفندماه در نظر گرفته برگزاری یک انتخابات سالم و به‌دوراز هرگونه شائبه‌ای در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و حفظ و صیانت از آرای مردم بوده است.

ذاکری هرندی با بیان اینکه قومیت‌ها در شهرستان مبارکه بیشتر تعیین‌کننده هستند تا احزاب یا جناح‌های سیاسی، گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی امسال بار دیگر با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رأی به ندای رهبری معظم انقلاب برای ادامه دادن آرمان‌های انقلاب لبیک خواهند گفت و با هر رأی خود چشم طمع جهان خواران را کور خواهند کرد.

*تولید ورق آجدار برای اولین بار در شرکت فولاد مبارکه یک افتخار ملی است

وی در ادامه به تشریح وضعیت تولید و فروش محصولات شرکت فولاد مبارکه اصفهان پرداخت و اظهار کرد: شرکت تولید فولاد مبارکه در حوزه تولید با هیچ‌گونه مشکلی مواجه نیست اما بازار فروش محصولات این شرکت به علت واردات بی‌رویه فولاد به داخل کشور و پاره دیگری از مشکلات در داخل کشور تا حدودی به خواب زمستانی فرورفته که دولت درصدد رفع مشکلات این شرکت است.

ذاکری هرندی با بیان اینکه هفته گذشته از تولید اولین ورق آجدار کشور در شرکت فولاد مبارکه اصفهان رونمایی شد، گفت: تولید این محصول در کشور به‌عنوان یک افتخار ملی به شمار می‌آید.

وی با بیان اینکه بالغ‌بر 20 هزار نفر در شرکت فولاد مبارکه اصفهان مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات ذکرشده در راستای عدم فروش محصولات تاکنون شاهد بیکاری یا تعدیل نیروی انسانی این مجموعه نبوده‌ایم که خود نشان از توان بالای مدیریتی این شرکت در برابر مشکلات است.

فرماندار مبارکه اظهار کرد: با توجه به اقدامات خوب و مثمرثمری که در راستای رفع آلودگی شرکت فولاد مبارکه صورت گرفته است به همین خاطر در تلاش هستیم این شرکت را طی سال‌های آتی جز صنایع پاک معرفی کنیم.

https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/2015/07/img_1995.jpg

 

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 4

  1. اصغراحمدپور

    یه شرط ها وشروطها که خدای ناکرده بعضی ها نتوانند سوء استفاده بکنند مثل آقای ……. که همه اورا می شناسند که در این مدت اخیر چه ها که نکرده تا بلکه بازهم دل مردم را به دست آورد

  2. احسان

    البته وصف حال اقای … که دستش برای مردم روشده واین همه خرج……………. میکندضرب المثل…………درخواب بیندپنبه دانه گهی لپ لپ خوردگه دانه دانه است.

    • ره نما

      جناب آقای ……………………جوجه را آخر پاییز می شمارند و پنبه دانه ها را هم در خواب خواهید دید.

  3. موسوی

    جناب رهنما زیاد ناراحت نباشید جوجه ها را هم آخر پاییز می شماریم این را بدانید که اکر کاندید معروف مورد نظر شما هم رای بیاره پیروز واقعی میدان رقابت مردم عزیزشهرستان وسایر کاندیداها خواهند بود وبازنده اصلی شما و……. هستید هرچند که دوباره رای آورده باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×