» عمومی » ورزشی » بازی در اختیار تیم استقلال بود/ تراکتورسازی حرفی برای گفتن نداشت
ورزشی

بازی در اختیار تیم استقلال بود/ تراکتورسازی حرفی برای گفتن نداشت

آذر 22, 1394 008

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه جز بیست دقیقه ابتدایی، بقیه زمان بازی در اختیار ما بود، گفت: تراکتورسازی در این دیدار حرفی برای گفتن نداشت.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز مظلومی پس از تساوی بدون گل مقابل تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) و در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، افزود: دیدار بسیار خوبی را در این هوای سرد شاهد بودیم و سرما تا حدودی باعث شد تا بازیکنان نتوانند آن طور که می‌خواستند بازی خود را به نمایش بگذارند.

وی تاکید کرد: بازی کاملا جز ۲۰ دقیقه ابتدایی در اختیار ما بود و فشار زیادی بر روی دروازه تراکتور آوردیم و سه موقعیت گلزنی صددرصد را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: در نیمه دوم کاملا بازی در اختیار ما بود و تراکتور حرفی برای گفتن نداشت و باز هم می‌توانستیم به گل دست پیدا کنیم، اما کمی بی‌دقت و بدشانس بودیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: از بازی بازیکنانم راضی هستم، زیرا در این هوای سرد فوتبال بازی کردن بسیار مشکل است و هر لحظه امکان دارد که دچار آسیب‌دیدگی شوند.

مظلومی در خصوص خداحافظی محسن قهرمانی از داوری اینگونه اظهارنظر کرد: قهرمانی از داوران خوب ما بود که مقداری برای او حاشیه ایجاد شد اما با توجه به این مساله، این داور سالیان سال قضاوت‌های خوبی کرد. برای او در زندگی‌اش آرزوی سلامتی و موفقیت می کنم زیرا دوباره یکی از داوران خوب‌مان کنار رفت.

وی همچنین تصریح کرد: البته روی یکی دو صحنه کارشناسان داوری جا دارد که نظراتشان را ارائه دهند زیرا در نیمه دوم یکی، دو بار بازیکنانمان درون محوطه جریمه حریف سرنگون شدند که باید داوران نظر بدهند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران در رابطه با این بازی تاکید کرد: تراکتور ابتدا ما را در منگنه قرار داد اما پس از آن رفته رفته بهتر شدیم آرش برهانی، جابر انصاری و محسن کریمی تک به تک هایی را از دست دادند. با این حال تراکتور در نیمه دوم هیچ خطری روی دروازه ما ایجاد نکرد.

وی در خصوص عملکرد رحمتی نیز اظهارکرد: او یک توپ خوب را در نیمه دوم گرفت و خوشحالم که او را در چنین بازیهایی در اختیار داریم. به هر حال تراکتور در نیمه دوم تنها یک موقعیت آن هم روی اشتباه خودمان به دست آورد. در مجموع، تراکتور در نیمه دوم افت داشت.

مظلومی تصریح کرد: ما بدنبال سه امتیاز در این مسابقه بودیم. فکر می‌کنم تراکتور در نیمه دوم کمی خسته عمل کرد.

وی اضافه کرد: چند روز دیگر بعد دوباره باید در جام حذفی مقابل تراکتور قرار بگیریم که آن بازی نیز متفاوت خواهد بود. البته امروز دومین بازی‌ای بود که تیم من گل نزده است و ما باید بهتر از موقعیت هایمان استفاده می کردیم اما با این حال روز پنجشنبه در تهران میزبان صبا هستیم و تنها یک روز قبل از بازی با تراکتور به تبریز باز می گردیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه تمام بازیکنان استقلال به سمت قلعه نویی رفتند و تنها مهدی رحمتی از رویارویی با قلعه نویی امتناع کرد، گفت: قرار بود تمام بازیکنان دسته جمعی به سمت قلعه نویی برویم چون بازیکنانم شاگرد او بودند اما من نمی توانم که در مسئله شخصی دو نفر دخالت کنم. به هر حال اختلاف سلیقه هایی در فوتبال وجود دارد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/12/01/4/1926673.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×