» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » کاروان عزاداران امام مهربانی ها از مبارکه به مشهد و شیراز اعزام شد
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

کاروان عزاداران امام مهربانی ها از مبارکه به مشهد و شیراز اعزام شد

آذر 20, 1394 0010

کاروان عزاداران امام مهربانی ها از شهرستان مبارکه برای شرکت در سالگرد شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) به مشهد مقدس و شیراز اعزام شد.

جواد اسدی در حاشیه مراسم اعزام این کاروان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شمس با اشاره به شیفتگی مردم مبارکه به امام رضا (ع) از اعزام هيئات مذهبي این شهرستان به مشهد مقدس خبر داد و اظهار کرد: درآستانه سالروز شهادت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا (ع) جمعی از دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از شهرستان مبارکه برای شرکت در مراسم سالروز شهادت امام رضا (ع) به مشهد مقدس اعزام شدند.
اسدی گفت: کاروان عزاداران امام مهربانی متشکل از 27 دستگاه اتوبوس از عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) است که 19 دستگاه اتوبوس به شیراز و 8 دستگاه اتوبوس به مشهد اعزام شدند.
وی افزود: طی کردن مسافت بیش از هزار کیلومتر برای شرکت در مراسم عزاداری سالگرد شهادت امام رضا (ع) نشانگر اوج محبت و دلدادگی ارادتمندان اهل بیت (ع) به امام هشتم (ع) است.
رییس شورای هیات های مذهبی شهرستان مبارکه گفت: کاروان عزاداران امام مهربانی شهرستان مبارکه  به مدت چهار روز علاوه بر شرکت در مراسم بزرگداشت شهادت امام رضا (ع) از مکانهای فرهنگی و آستان قدس نیز دیدن می کنند.
وي  گفت: اين هيئات به منظور برپايي مجالس عزاداري ايام رحلت جانگداز نبي مكرم اسلام (ص) و سبط اكبرش امام حسن مجتبي (ع) و شهادت امام رضا (ع) اعزام مي شوند.
اسدی با اشاره به پيشينه ي حضور هيئات مذهبي مبارکه در مشهد مقدس جهت اقامه عزا گفت: تعدادي از هيئات بیش از 20 سال است كه توفيق حضور پيدا مي كنند.
رییس شورای هیات های مذهبی شهرستان مبارکه با بیان اینکه حضور پرشور جوانان در هیئت های عزاداری نشان‌دهنده ارادت قلبی آنها به ائمه است افزود: جوانان می توانند در سایه توجه اهل بیت(ع) بر مسائل و مشکلات کنونی غلبه کنند.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/09/19/139409191620051036686374.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×