» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فرماندار مبارکه: قلم بايد به موازات حرمت افراد جلو رود و آبروي افراد را در نظر بگيرد و رسانه ها براي قلم خود احترام قائل شوند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

فرماندار مبارکه: قلم بايد به موازات حرمت افراد جلو رود و آبروي افراد را در نظر بگيرد و رسانه ها براي قلم خود احترام قائل شوند

آذر 18, 1394 0013

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: باید از تمام ظرفیت ها برای حضور حداکثری مردم در انتخابات استفاده شود.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، علی اصغر ذاکری روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به برگزاری انتخابات در اسفند امسال افزود: مدیران دستگاه های دولتی باید برای تحقق حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تلاش کنند.
وی افزود: دستگاه های دولتی باید برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش کنند اما مجاز به هیچ فعالیتی به نفع یا علیه نامزدها نیستند.
ذاکری گفت: مدیران دستگاه های اجرایی باید از استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی بپرهیزند و از اصل بی طرفی خارج نشوند.
وی از آمادگی کامل این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه خبر داد و گفت: در این حوزه تعامل و همکاری خوبی بین دستگاه های اجرایی و نظارتی شکل گرفته است.

ذاكري از عملكرد برخي از خبرگزاري ها و رسانه هاي شهرستان انتقاد كرد و گفت: قلم بايد به موازات حرمت افراد جلو رود و آبروي افراد را در نظر بگيرد و انتخابات ۷ اسفند مي گذرد و آنچه مي ماند و جدان ما و بي حرمتي به قلم و كلام خداست. براي قلم خود احترام قائل شويم و ببينيم هدف از نوشتن ما چيست .

وي تاكيد كرد كه شهرستان مباركه ، شهرستاني آرام وبدون دغدغه است و خود را براي برگزاري انتخاباتي سالم آماده كرده كه انشالله بتوانيم ۲ انتخابات سالم و با امنيت بالا برگزار كنيم و رسانه ها سعي كنند قلم خود را به خاطر ديگران زير سوال نبرند و براي آن ارزش قائل شوند.
فرماندار مبارکه با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت های صنایع موجود شهرستان در جهت توسعه، پیشرفت و عمران مبارکه استفاده کنیم، افزود: دریافت عوارض آلایندگی صنایع برای این شهرستان و مردم سودی در پی ندارد.
وی با اشاره به اختصاص 55 درصد از عوارض آلایندگی استان به شهرستان مبارکه، گفت: دریافت عوارض برای شهرستان افتخاری محسوب نمی شود.
ذاکری با بیان اینکه باید آلایندگی صنایع به صفر برسد،گفت: زمانی می توانیم افتخار کنیم که سبزترین و پاکترین صنعت استان را در شهرستان داشته باشیم.
وی با بیان اینکه مردم حق دارند هوایی پاک و سالم استنشاق کنند، گفت: صنایع شهرستان باید تمام تلاش خود را در جهت رفع آلایندگی بکار گیرند و در این پیوند فرمانداری آمادگی هرگونه همکاری با صنایع را اعلام می دارد.
فرماندار مبارکه، سیاست دولت را حرکت به سمت درآمدهای پایدار عنوان کرد و گفت: شهرداری های شهرستان باید به سمت سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار حرکت کنند تا در آینده از درآمدهای خود، شهرداری را اداره کنند.
وی یکی از سیاست های دولت را حمایت از صنایع و اشتغال بیان کرد و افزود: شهرستان مبارکه با حدود 415 شرکت فعال نباید آمار بیکاری حدود 15.2 داشته باشد.
ذاکری با بیان اینکه برخی از این بیکاری ها ناشی از مدیریت غلط برخی از مدیران ادارات شهرستان است، افزود: کوتاهی در فراهم کردن زیرساخت های لازم همچون تامین برق برخی از شرکت های آماده افتتاح از اشتغال چندین هزار نفر در شهرستان جلوگیری کرده اند که لازم است هرچه سریعتر این زیرساخت ها را فراهم کنند.
در این جلسه از 11 نفر از مدیران شهرستان که در ارزشیابی های فرمانداری، همراهی با سیاست های دولت، رفع بیکاری و مشکلات مردم، اجرای ماموریت های محوله و حضور فعال در جلسات و کارگروه های فرمانداری داشته اند، با اهداء لوح، تقدیر شد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در هفتم اسفند سالجاری برگزار می شود.

http://mobarakeh.gov.ir//Dorsapax/Data/Sub_22/File/IMG_4259C.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×