» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » دیدار معنوی شهردار مبارکه با امام جمعه شهر
اخبار شهرستان مبارکه

دیدار معنوی شهردار مبارکه با امام جمعه شهر

دی 14, 1392 0013

به گزارش سایت شمس مبارکه مهندس ناصر نفری شهردار مبارکه با حضور در بیت حجت السلام و المسلمین حاج آقا محمدی امام جمعه این شهر، بازگشت عارفانه وی از سفر معنوی کربلا را تبریک گفت.

مهندس ناصر نفری شهردار مبارکه با حضور در بیت حجت السلام و المسلمین حاج آقا محمدی امام جمعه این شهر، بازگشت عارفانه وی از سفر معنوی کربلا را تبریک گفت.

شهردار در این دیدار گفت:زیارت قبور ائمه اطهار علاوه بر روشنای دل، ما را به یاد مظلومیت تاریخی اسلام و زجری که امامان در مسیر اعتلای دین متحمل شده اند می اندازد و مایه استواری گامهایمان می گردد و همانطوری که خداوند سبحان در قرآن متذکر شده این دریافت موجب یسر دنیوی و اخروی می گردد.

مهندس ناصر نفری افزود: من از طرف مردم خوب و مومن مبارکه وظیفه دارم خدمت شما سلام گفته و بازگشت وجود شریف را از عتبات عالیات تبریک بگویم و همچنین آرزو نمایم ، پنجره ای که بواسطه حضور حضرتعالی در این شهر به آسمان ولایت راه یافته همواره پر طراوت و با نشاط از عصر ولایت باشد.

حجت السلام والمسلمین حاج آقا محمدی امام جمعه مبارکه نیز در این دیدار گفت: برای احیای اسلام و بزرگواری و سعادت مردم در کنار حرم مطهر سید الشهداء (ع) ضامن شدم و چون این درخواست را با خلوص دل تقدیم وجود شریفشان کردم رجاء وافق دارم که انشاء الله مورد اجابت قرار خواهد گرفت.

در این دیدارعلاوه بر شهردار، شرافت مسئول روابط عمومی شهرداری مبارکه نیز حضور داشت.

IMG_6156-1

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×