» عمومی » ورزشی » بنا نتیجه‌گرا نیست و با برنامه پیش می‌رود/ در دو وزن مشکل داریم
ورزشی

بنا نتیجه‌گرا نیست و با برنامه پیش می‌رود/ در دو وزن مشکل داریم

آذر 13, 1394 009

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی اعلام کرد شناخت از توانمندی نفرات و برنامه‌ریزی برای آینده از مهمترین اهداف محمد بنا و همکارانش در رقابتهای جایزه بزرگ باکو بود.

رحیم علی‌آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برخی از چهره های جوان توانستند نظر کادر فنی را در جایزه بزرگ باکو جلب کنند، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: محمد بنا و کادرفنی تیم ملی کشتی فرنگی با اعزام نفرات مورد نظرشان به این میدان بین‌المللی در اندیشه کسب شناخت بیشتری از وضعیت آنان و برنامه‌ریزی برای تمرینات آتی بودند که به نظرم حضور در این تورنمنت توانست تا حد زیادی به این شناخت کمک کند.

وی با توجه به عملکرد نفرات اعزامی به باکو ادامه داد: با توجه به نتایجی که کسب شد، فرنگی کاران اوزان ۶۶ و ۷۵ توانستند نمره قبولی بگیرند و مطمئنا محمد بنا هم از عملکرد آنان راضی است. اما نفرات اوزان ۵۹ و ۱۳۰ نتوانستند آنطور که انتظار می‌رفت، نتیجه بگیرند و فکر می‌کنم مشکل ما در این اوزان بیشتر است.

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی و نایب قهرمان المپیک ۱۹۷۲ مونیخ همچنین افزود: باید قبول کرد که دست محمد بنا در برخی از اوزان در حناست و واقعا برطرف کردن این نقایص تا بازی‌های المپیک کار سخت و طاقت فرسایی که کسی جز او نمی‌تواند چاره‌ای برای آن بیاندیشد.

وی در ادامه یادآور شد: البته برخی از جوانان که حاصل رقابتهای انتخابی تیم ملی بودند نیز مایه امیدواری شورای فنی هستند و نشان دادند فرایند انتخابی به بار نشسته و استعدادهای ناب و ارزشمندی کشف و معرفی شدند.

علی‌آبادی در پایان گفت: محمد بنا به هیچ عنوان فرد نتیجه گرایی نیست و او با یک برد یا باخت شاگردانش، برنامه‌های خود را تغییر نمی‌دهد. البته هنوز رقابتهای مهم و بین‌المللی دیگری مانند جام تختی هم پیش روی ماست و فرنگی کاران باید در این مسابقات نیز توان و لیاقت خود را به کادر فنی اثبات کنند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/11/30/4/1922861.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×