» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » سه رشته جدید دکترا در دانشگاه آزاد مبارکه راه اندازی شد
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

سه رشته جدید دکترا در دانشگاه آزاد مبارکه راه اندازی شد

آذر 9, 1394 0010

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه گفت: با موافقت شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سه رشته جدید در مقطع دکترای تخصصی در این دانشگاه ایجاد شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس، عبدالله هادی روز دوشنبه افزود: با توجه به توانمندی اعضای هیات علمی و تجهیزات کامل دانشگاه، شورای گسترش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با راه اندازی سه رشته دکترای تخصصی مدیریت بازرگانی – مدیریت بازاریابی، مدیریت ورزشی و ریاضی آنالیز در این واحد دانشگاهی موافقت کرد.
هادی اضافه کرد: با تاسیس این سه رشته، تعداد رشته، گرایش های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در مقطع دکترا به چهار رشته افزایش یافت.
رئیس دانشگاه آزاد مبارکه همچنین از افزایش دو رشته کارشناسی ارشد علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش پیش دبستانی و ریاضی گرایش ریاضی مالی در این واحد آموزشی خبر داد و افزود: سیاست کلی این واحد دانشگاهی در راستای توسعه رشته های دکتری، کارشناسی ارشد،کارشناسی و رشته های فنی و مهندسی متناسب با نیاز بازار کار و منطقه است.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش مسوولان دانشگاه و حمایت و همکاری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد و وزارت علوم از ابتدای مهر سالجاری تاکنون بیش از 40 رشته در مقاطع مختلف به مجموع رشته های دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه اضافه شده است.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه در چهار رشته دکترای تخصصی، 37 رشته کارشناسی ارشد و 52 رشته کارشناسی و کاردانی دانشجو می پذیرد.

https://shamskhabar.ir/wp-content/uploads/IMG_00604.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×