» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » امام جمعه مبارکه: امنیت کشور حاصل رهبری ولایت فقیه است
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

امام جمعه مبارکه: امنیت کشور حاصل رهبری ولایت فقیه است

دی 13, 1392 1022

به گزارش سایت شمس مبارکه حجت الاسلام والمسلمین ˈمحمد جواد محمدیˈ شامگاه پنجشنبه در دوازدهمین یادواره سرداران و شهدای روستای کوشکیچه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس افزود: در هر دوره ای از تاریخ که ملت ها از الگوهای مناسبی پیروی کنند عزت می آفرینند.

وی تصریح کرد: ائمه اطهار (ع) بهترین الگوهای بشری در مسیر رسیدن به سعادت و موفقیت هستند.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) بهترین هادیان بشری هستند گفت: شناخت ظرفیت ها، داشتن الگوی صحیح، برنامه و عمل به آن در مسیر رسیدن به هدف از مهم ترین رموز موفقیت انسان بشمار می رود.

وی همچنین با بیان اینکه شهدا کشته شدن در راه خدا و مسیر سعادت را برای خود ا انتخاب کردند، اظهارکرد: شهادت آخرین مرحله برای ملاقات با خداوند است.

وی گفت: شهادت در راه خدا منزلگاه بسیار بزرگی است که اولیای خدا آن را آرزو می کردند.

امام جمعه مبارکه با بیان اینکه رسالت اصلی همه امروز ادامه دادن راه عزت و شرافت شهداست افزود: شرافت خواهی، عزت خواهی، ایثارگری، فداکاری و نترسیدن در برابر دشمن با برگزاری یادواره شهدا به نسل های جوان و نوجوان جامعه منتقل می شود.

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده آنها همه وجود و هستی خود را در مسیر جهاد و دفاع از وطن قرار دادند گفت: اموال و اولاد در زندگی وسیله آزمایش انسان هستند.

حجت الاسلام محمدی با بیان اینکه خانواده شهدا در این امتحان الهی سربلند بیرون آمدند تاکید کرد: باید به کسانی که این حماسه عظیم را خلق کردند، درود فرستاد.

وی با بیان اینکه شهدا یک شبه ره صد ساله را طی کردند خاطرنشان کرد: نیروی قوی ایمان جوانان ما زمینه ساز مقابله با دشمن در دوران دفاع مقدس شد و پیروزی و سربلندی را برای کشور بدنبال داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×