» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه: انتخابات در شهرستان مباركه به صورت كاملا الكترونيكي برگزار خواهد شد
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه: انتخابات در شهرستان مباركه به صورت كاملا الكترونيكي برگزار خواهد شد

آذر 7, 1394 0014

سومين جلسه ستاد انتخابات شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، در اين جلسه علي اصغر ذاكري فرماندار شهرستان به برگزاري دو انتخابات مهم در پايان سالجاري اشاره نمود و افزود:ثبت نام نامزدهاي انتخاباتي از ۲۸ آذر شروع مي گردد و با توجه به اينكه تنها دردو شهرستان اصفهان و مباركه انتخابات به صورت كاملا الكترونيكي برگزار مي گردد لازم است حوزه فناوري اطلاعات مشكلات و مسائل مربوطه در اين حوزه را رصد و در جهت رفع آنها اقدام نمايند.

ايشان بر همكاري و تعامل اعضاي ستاد انتخابات با يكديگر تاكيد نمود و افزود:استفاده از نيروهاي كارآمد و توانمند و افرادي كه مورد اعتماد مردم شهرستان هستنددر اجراي انتخابات ضروري است.

رئيس ستاد انتخابات شهرستان مباركه با بيان اينكه متاسفانه برخي تلاش مي كنند با شايعاتي اهميت انتخابات خبرگان رهبري را كم رنگ جلوه دهند، خاطر نشان كرد:اين شايعه پراكني از توطئه هاي دشمن است كه ما به عنوان مجريان برگزاري انتخابات نبايد به اين شايعات و حركات ناشايست دامن بزنيم .

ذاكري با بيان اينكه هر دو انتخابات به يك اندازه براي ما مهم است تصريح كرد:انتخابات خبرگان رهبري نيز به اندازه ديگر انتخابات اهميت داردو از جايگاه ويژه اي برخوردار است.

وي وظيفه ستاد انتخابات را برگزاري انتخاباتي سالم، قانونمند و تلاش در جهت حضور حداكثري درانتخابات دانست و تاكيد كرد : هماهنگي،تعامل بين اعضاوبرنامه ريزي در راستاي برگزاري فرآيندانتخابات امري مهم و ضروري است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×