» اخبار ایران و جهان » نیروی انتظامی از مقتدرترین نیروهای نظامی ایران است
اخبار ایران و جهان - اخبار شهرستان مبارکه

نیروی انتظامی از مقتدرترین نیروهای نظامی ایران است

مهر 15, 1392 0313

به گزارش پرتال مرجع شهرستان مبارکه ,مهدی سلیمانی در آیین گرامی داشت هفته نیروی انتظامی اظهار کرد: اقتدار به معنای مشروعیت و مقبولیت است وهر قدرتی مشروع و مقبول نیست اما نیروی انتظامی با وجود مشروعیت و مقبولیت مردم یکی از مقتدرین نیروی های نظامی کشور است.
وی ادامه داد: نظام های سیاسی و دستگاه های نظامی دنیا اقتدارشان را از عقبه نظامی خود کسب می کنند و با داشتن سلاح های روز دنیا با ایجاد ترس و دلهره قدرت خود را به مردم تحمیل می کند که این امر بیهوده است.
 فرماندار مبارکه اظهار داشت: مقبولیت پلیس در سه کلمه خلاصه می شود مردم داری ,قانون مداری و روز‌آمد که این امر به خوبی انجام می شود و حتی مردم در روز های تعطیل دیدند که پلیس چگونه از آنها در همه زمنیه های حمایت می کنند.
سلیمانی در پایان خاطر نشان کرد: مردم همیشه در کنار پلیس بودند و همیشه در حال قدردانی از پرسنل محترم نیروی انتظامی هستند.
soleymani

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 3

  1. شهروند

    چرا با وجود این همه بیکار فارغ التحصیل در مبارکه اصفهان امتیازات اموزش رانندگی فقط به باز نشسته گان داده می شود کسانی که اعتیاد و بی تعهدی انها و برخی افراد خانواده انها برای همه مشخص است چرا اهل منقل برای گرفتن این امتیازات راهتتر عمل می کنند … کسانی که باز نشسته هم هستند …

  2. شهروند

    چرا بعد از بیش از سی سال غصب زمینهای کشاورزی توسط صنایع فولاد برای اتو بان اصلی خود هیچ مبلغی بابت این زمینها به کشاروزان داده نشده است

  3. جمعی از کشاورزان

    با وجود شکایت به صنایع فولا د و بازرسی کل کشور هیچ کس به این ظلم اشکار صنایع فولاد در غصب هکتارها زمینهای کشاورزی مبارکه برای احداث جاده اتوبان دو بانده خود جوابگو نیست … ارمغان صنایع فولاد برای کشاورزان جز الودگی و غصب زمین ها و الودگی اب و مصرف ابهای زاینده رود جه بوده است … ایا در این شهر ساکنان و کشاورزان فقط باید متضرر بشوند و برخی بیایند و منافع ببرند ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×