» عمومی » ورزشی » حق‌وردی دیدار صبا و سپاهان را قضاوت می‌کند
ورزشی

حق‌وردی دیدار صبا و سپاهان را قضاوت می‌کند

دی 12, 1392 1014

دیدارهای هفته ششم از دور برگشت مسابقات فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس از عصر فردا جمعه سیزدهم دی ماه آغاز می‌شود و طی آن سه بازی در شهرهای اصفهان، تهران و اهواز برگزار می‌شود ولی بازی تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در قم روز شنبه برگزار می‌شود.

رقیب این هفته صبای قم چند هفته‌ای است که روی نوار پیروزی گام بر می‌دارد و با جدیت در تعقیب تیم‌های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی، نفت و فولاد است در حالیکه صبایی که بعد از 9 هفته در بازی خارج از خانه هفته بیستم برابر تیم گسترش فولاد تبریز طعم پیروزی را چشیده هنوز در خانه به میهمان این هفته خود نباخته و به فکر حفظ طلسم شکست‌ناپذیری در قم هستند.

شاگردان عبدالصمد مرفاوی در تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خانگی در تلاش هستند که بتوانند نتایج دور از انتظار فصل جاری لیگ برتر را که برای آنها از 20 مسابقه 11 باخت را به دنبال داشته جبران کنند و بدین ترتیب بار دیگر به اوضاع خود در جدول سر و سامان بدهند.

مرفاوی تاکنون از پنج بازی که هدایت صبا را بر عهده داشت با تیمش سه امتیاز کسب کرده است و برخلاف فولاد مبارکه سپاهان اصفهان که در رده ششم جای دارد، با صبا تیم دوازدهم جدول رده‌بندی به شمار می‌رود.

حالا فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و صبای قم در هفته ششم از نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به یکدیگر رسیده‌اند و دو تیم از ساعت  15عصر روز شنبه چهاردهم دی ماه در دیداری حساس در ورزشگاه یادگار امام قم برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال نیز در فاصله زمانی اندک تا آغاز دیدارهای هفته ششم از نیم فصل دوم بازی‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، اسامی داوران بازی‌ها را اعلام کرد که بر این اساس قضاوت دیدار صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را به یکی از داوران باتجربه لیگ برتر این فصل فوتبال کشور سپرده است.

تورج حق‌وردی که از جمله داوران خونسرد و با تجربه لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور است و از سال 1377 شروع به داوری فوتبال کرده است، این هفته در ورزشگاه بزرگ یادگار امام قم قاضی دیدار سرنوشت‌ساز صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان خواهد بود.

حق‌وردی که متولد هفدهم دی ماه سال 1351 است و در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور قضاوت‌های نسبتا خوبی داشته است، حساس‌ترین دیدار روز دوم بازی‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر را قضاوت می‌کند.

این داور 41 ساله را در امر قضاوت دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، حمید غمزه به عنوان کمک داور اول، قهرمان نجفی به عنوان کمک داور دوم، رسول رهبرفام به عنوان داور ذخیره و مسعود مرادی به عنوان ناظر بازی همراهی می‌کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×