» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی در شهرستان مبارکه+ تصاویر
شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی در شهرستان مبارکه+ تصاویر

آذر 4, 1394 1137

به همت قرارگاه بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مبارکه به مناسبت هفته بسیج نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی با حضور جناب سرهنگ انوری رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اصفهان و حضور مسئولین شهرستان در محل حسینیه مرکزی مبارکه افتتاح گردید.

به گزارش پایگاه خبری شمس در این نمایشگاه بیش از 25 غرفه از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی با اولویت عرصه هایی در مدت اخیر از وامهای اقتصاد مقاومتی و خود اشتغالی بسیج سازندگی استفاده کرده اند تشکیل شده است.

غرفه ها شامل:صنایع دستی میناکاری چرم دوزی قلم زنی ،گل چینی ،گل کریستال،خیاطی بافتنی ،فرش دست بافت ،تابلو فرش صنایع تبدیلی مواد غدایی شامل ترشیجات و شوریجات عرقیجات و روغن گیری سوهان و نقل اسانس گیری و سرکه و … دام و طیور شامل گوشت و تخم بلدرچین گوشت و تخم شتر مرغ و کبک  و ماهی سردابی و گرمابی کشاورزی شامل فروش میوه جات و سیفی جات و و …. می باشد.

درضمن غرفه هایی هم برای ابتکارات و خلاقیتهای بسیجیان و فنی و حرفه ای و بهزیستی و نیروی انتظامی در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه به مدت ده روز برپا بوده و خرید برای عموم آزاد می باشد.

IMG_2897 (Copy)

IMG_2906 (Copy) IMG_2907 (Copy) IMG_2918 (Copy) IMG_2936 (Copy) IMG_2940 (Copy) IMG_2941 (Copy) IMG_2943 (Copy) IMG_2945 (Copy) IMG_2961 (Copy) IMG_3007 (Copy) IMG_3029 (Copy) IMG_3031 (Copy) IMG_2863 (Copy) IMG_2864 (Copy) IMG_2865 (Copy) IMG_2879 (Copy)   IMG_2898 (Copy)IMG_2896 (Copy)

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 1

  1. ابراهیم شریفی

    باسلام و عرض ادب خدمت پیشگاه مقدس و مبارک حضرت بقیة الله اعظم حضرت مهدی صاحب الزمان(عج):
    اینجانب به نمایندگی از یکایک جوانان و همشهریان عزیزم:
    ضمن عرض اردات و خسته نباشید خدمت یکایک بسیجیان محترم و عزیز از برپاکنندگان نمایشگاه بزرگ اقتصاد مقاومتی که باعث شد با هنرمندان و هنردوستان و استادان بسیجی و بومی همشهری بیشتر آشنا شویم و برخی از نیازهای شخصی و خانگی را باحداقل قیمت و کیفیت عالی بتوانیم تهیه کنیم تشکر میکنم .
    بنظر بنده:
    فرصتی است که هریک از همشهریان محترم با هر نظر و دیدگاهی در سراسر استان اصفهان(مبارکه و حومه-زرین شهر-شهرضا-اصفهان و ….)*نباید این فرصت را از دست داده و به اتفاق خانواده از این نمایشگاه خوب دیدن کند.*امیدوارم در آینده برنامه های بیشتری در این راستا در شهرستان مبارکه برپاشود.
    باتشکر:شریفی از سرارود مبارکه(دانشجو و مخترع…)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×