» عمومی » ورزشی » فصل نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر تیراندازی بانوان آغاز شد
ورزشی

فصل نقل و انتقالات میان فصل لیگ برتر تیراندازی بانوان آغاز شد

آبان 30, 1394 007

نیم فصل نخست لیگ برتر تیراندازی بانوان با صدرنشینی تیم مقاومت در تفنگ و تیم نزاجا در تپانچه به پایان رسید. با این حساب فصل نقل و انتقالات نیم فصل از امروز آغاز و تا 22 آذرماه به طول می‌انجامد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با پایان یافتن نیم فصل نخست رقابتهای لیگ برتر تیراندازی مهلت نقل و انتقال نیم فصل از امروز تا ۲۲ آذر اعلام شد و تیم‌ها تنها در این بازه زمانی مجاز به جذب یا جابه جایی ورزشکار هستند.

دیدار هفته آخر از نیم فصل نخست لیگ برتر بانوان روز گذشته ۲۹ آبان‌ماه به میزبانی پاس قوامین و حضور ۶۰ ورزشکار از ۸ تیم هیات خراسان رضوی، هیات اصفهان، پاس قوامین، مقاومت، نزاجا، پردیسان، بعثت و انقلاب در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد و درپایان تیم مقاومت در رشته تفنگ و تیم نزاجا در رشته تپانچه به عنوان صدر جدول  دست پیدا کردند.

در رشته تفنگ تیم‌های نزاجا و هیئت خراسان رضوی پس از تیم مقاومت،به ترتیب در مکان دوم و سوم قرار گرفتند و در تپانچه نیز پس از نزاجای صدرنشین، تیم‌های پاس قوامین و مقاومت به ترتیب جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی این رشته و در پایان هفته پایانی نیم فصل نخست، الهه احمدی با امتیاز ۴۱۷٫۳۰ از نزاجا، نجمه خدمتی با امتیاز ۴۱۶ از مقاومت و دینا فرزادخواه با امتیاز ۴۱۴٫۲ از مقاومت به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

در انفرادی تپانچه نیز، زینب طوماری با امتیاز ۳۸۶ از هیئت خراسان رضوی در مکان اول، گلنوش سبقت الهی با امتیاز ۳۸۰ از پاس قوامین  در مکان دوم و الهام هریجانی با امتیاز ۳۸۰ از مقاومت در مکان سوم این رقابتها ایستادند.

http://media.mehrnews.com/old/Original/1393/07/02/IMG05572575.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×