» عمومی » ورزشی » کواچ: اگر بدترین مربی جهان هم بودم شایسته چنین رفتاری نبودم/ نخواستند حرف‌های مرا بشنوند
ورزشی

کواچ: اگر بدترین مربی جهان هم بودم شایسته چنین رفتاری نبودم/ نخواستند حرف‌های مرا بشنوند

آبان 30, 1394 0010

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: حتی اگر من بدترین مربی جهان هم بودم شایسته رفتاری متفاوت از طرف مقابلم بودم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از نتایج نه‌چندان خوب تیم ملی والیبال ایران در جام جهانی 2015 ژاپن، فدراسیون والیبال ایران به این نتیجه رسید که با اسلوبودان کواچ، قطع همکاری کند.

این سرمربی صرب که از نحوه پایان کارش در ایران راضی نیست در گفت‌وگو با یک سایت صربستانی اظهار داشت: احساسات به هم ریخته‌ای دارم، گاهی خشمگین می‌شوم و گاهی راحت هستم. من کاری را انجام می‌دهم که عاشق آن هستم و مثل یک حرفه‌ای محض، خودم را وقف شغلم نکرده‌ام.

کواچ ادامه داد: تیم ملی ایران برای نخستین بار با مربیگری من، به مرحله نهایی لیگ جهانی رسید. ما در مسابقات قهرمانی جهان، ششم شدیم و مدال طلای بازی‌های آسیایی را به دست آوردیم. همه این اتفاقات به‌خاطر کسب عنوان هشتمی جام جهانی فراموش شد. حتی اگر من بدترین مربی جهان هم بودم،‌ شایسته رفتاری متفاوت از طرف مقابلم بودم. در حال آنها رئیس هستند و هر کاری بخواهند انجام می‌دهند.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال ایران گفت: آنها حتی نخواستند حرف‌های مرا بشنوند. قرارداد من تا پایان المپیک بود و انتخاب دیگری ندارم. از طرفی نمی‌دانم که فدراسیون والیبال ایران در مورد تعهداتی که در مورد من دارد چه تصمیمی می‌گیرد.

کواچ تصریح کرد: واقعاً از نتایج تیم ملی ایران در جام جهانی ژاپن راضی نیستم ولی واقع‌بینانه نبود که تصور کنیم جام جهانی را با کسب یکی از عناوین اول یا دومی به پایان می‌بریم. به‌نظر من تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی المپیک، مشکلی نخواهد داشت.

او ادامه داد: آنها خیلی زود پیروزی مقابل روسیه و آمریکا را و بازی‌های زیبای تیم ملی ایران را فراموش کردند. ناگهان همه چیز به هم ریخت. فدراسیون والیبال ایران پس از مشورت با کارشناسان این رشته تصمیم به برکناری من گرفت که موضوع عجیبی نبود. به هر حال زمان نشان خواهد داد حق با چه‌کسی است.

کواچ در مورد شایعه بازگشت و حضورش در پروجا گفت: من تماسی با تیم پروجا نداشته‌ام و رئیس باشگاه هم تماسی با من نگرفته است ولی ظاهراً رسانه‌ها تصمیم دیگری گرفته‌اند. امیدوارم پیشنهادی داشته باشم.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/07/13/139407131406014876242074.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×