» اخبار ایران و جهان » حزب‌الله: زمان پیروزی علیه داعش و تکفیری‌ها نزدیک شده است
اخبار ایران و جهان

حزب‌الله: زمان پیروزی علیه داعش و تکفیری‌ها نزدیک شده است

آبان 30, 1394 008

نایب‌رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان با بیان اینکه زمان پیروزی نهایی علیه داعش و خواهران تکفیری‌اش نزدیک شده است، افزود: ما به پیروزی قطعی علیه آنها مصمم هستیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ نبیل قاووق نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله گفت که زمان پیروزی نهایی علیه داعش و خواهران تکفیری‌اش نزدیک شده است.

وی طی سخنانی در مراسم هفته شهید «محمد محمود نذر» در شهرک عربصالیم اظهار داشت: واکنش ما به انفجارهای تروریستی این بود و این است که ما تکفیری‌ها را در میادین نبرد شکست خواهیم داد و برای ریشه‌کنی داعش تلاش می‌کنیم.

قاووق گفت: فکر ما جز با شکست کامل داعش آرام نمی‌گیرد و تا زمانی که خطر تکفیری تروریستی در سوریه باشد که لبنان را تهدید کند ما در میدان باقی خواهیم ماند و به مخفی‌گاههای تروریستها یورش می‌بریم و به پیروزی قطعی علیه آنها مصمم هستیم.

نایب رئیس شورای اجرایی حزب الله در ادامه افزود: آنها ما را نمی‌شناسند، گمان می‌کنند که با انفجارهای تروریستی در برج البراجنه می‌توانند ملت ما را بترسانند یا تصمیم مقاومت را تغییر بدهند و آنها می‌دانند که شجاعت ما متصل به رسول خدا صلّی الله علیه و آله و سلّم و  امام علی و حسین علیهما السلام است.

وی گفت: اگر داعش می‌خواهد با انفجارهای تروریستی ملت ما را بترساند، بداند که همه نقشه‌هایش با شکست مواجه خواهد شد و اگر قصد تغییر اراده ما را دارد، بداند که جز ناامیدی چیزی عایدش نخواهد شد، زیرا ملت مقاوم لبنان قوی‌تر از این است که این انفجارها اراده‌اش را تغییر دهد.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/08/23/139408231512487356510524.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×