» عمومی » ورزشی » پیروزی استقلال در زمین فولاد/ صدر جدول در اختیار شاگردان مظلومی
ورزشی

پیروزی استقلال در زمین فولاد/ صدر جدول در اختیار شاگردان مظلومی

آبان 29, 1394 0021

تیم فوتبال استقلال تهران با پیروزی در زمین فولاد خوزستان ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه را کسب کرد و صدر جدول را از استقلال خوزستان باز پس گرفت تا به تنهایی در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال فولاد خوزستان و استقلال تهران از ساعت ۱۶:۲۰ امروز جمعه در چارچوب هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم استقلال با حساب ۲ بر صفر میزبان خود را شکست داد تا به ۳ امتیاز ارزشمند خارج از خانه دست یابد و بار دیگر صدرنشین شود. جابر انصاری (۵۷) و پرو پئیچ (۸۸) زننده گل‌های استقلال در این بازی بودند.

در شروع نیمه نخست، دو تیم به ارزیابی یکدیگر پرداختند و در این بین پاس‌های اشتباه متوالی در نزد بازیکنان فولاد باعث می‌شد تا برتری آبی‌ها را شاهد باشیم. استقلال در دقیقه ۲۴ می‌توانست به گل برسد اما شوت برهانی در شلوغی محوطه جریمه حریف به تیر عمودی و تور کنار دروازه اصابت کرد و به خارج رفت.

در ادامه کار هر دو تیم در میانه میدان به توپ ضربه زدند تا فرصت آنچنانی روی دروازه ها خلق نشود و دو تیم در پایان یک نیمه نسبتا سر و کسل کننده به تساوی بدون گل رضایت بدهند.

با شروع نیمه دوم تیم استقلال عمق دفاع فولاد و فضای پشت مدافعان حریف را نشانه رفت و به گل هم رسید. در دقیقه ۵۷ بازی بود که جابر انصاری پاس عرضی از راست را در میان مدافعان حریف با ضربه ای دقیق و زمینی درون دروازه بشاگردی قرار داد تا استقلال یک بر صفر پیش بیفتد.

در دقیقه ۵۹ بازی ماتیاس چاگو به عمق دفاع استقلال زد که با تکل عمران زاده متوقف شد اما در میان اعتراض بازیکنان فولاد، صالحی داور مسابقه رای به کرنر داد و اعتقادی به پنالتی نداشت. استقلال این حمله فولاد را با ضد حمله شهباززاده پاسخ داد که گلر فولاد در حالت تک به تک اجازه گلزنی را به مهاج آبی‌ها نداد.

فولاد در دقیقه ۶۵ می‌توانست به گل تساوی دست یابد اما ساسان انصاری در دهانه دروازه استقلال بغل پای خود را به بالا زد تا بهترین موقعیت این تیم از دست برود. شاگردان اسکوچیچ با دوندگی فراوان در ادامه کار سعی کردند فشار را روی تیم حریف حفظ کنند اما در یک ضد حمله ارسال کریمی از چپ به تیر دروازه فولاد اصابت کرد.

در دقیقه ۸۴ بازی ضربه فنی ساسان انصاری به شکلی خطرناک از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت. استقلال در دقیقه ۸۸ به گل دوم خود دست یافت. پرو پئیچ که در دقیقه ۸۵ به میدان آمده بود سانتر از چپ را پشت محوطه جریمه حریف به خوبی استپ سینه کرد و با یک ضربه بغل پای دقیق دروازه حریف را گشود. روی این گل اسکوچیچ اعتراضات زیادی به صالحی داور مسابقه داشت چرا که معتقد بود روزبه چشمی با خطایی که روی بازیکن فولاد در میانه میدان مرتکب شد این گل را پایه گذاری کرد. اسکوچیچ در پی این اعتراضات داور از کنار زمین اخراج شد.

استقلال با این برد ۲۵ امتیازی شد و به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد. استقلال صنعتی خوزستان با ۲۲ امتیاز و ذوب آهن با ۲۰ امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/11/05/4/1894722.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×