» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » هیئت کوهنوردی » برنامه صعود به قله توچال / هیئت کوهنوردی شهرستان مبارکه
هیئت کوهنوردی

برنامه صعود به قله توچال / هیئت کوهنوردی شهرستان مبارکه

آبان 25, 1394 0015

به نام خالق زیبا ئیها

گزارش برنامه صعود به قله توچال(3968 متر)

طبق برنامه ریزی قبلی برنامه صعود به قله توچال(دربند تهران) در روز 5شنبه مورخ 21 آبان ماه با 9 نفر شرکت کننده اجرا گردید.طبق هماهنگی با اعضای شرکت کننده ساعت 10 شب در سالن انتظار ترمینال مسافربری قرار گذاشتیم با اتوبوس به سمت تهران حرکت کردیم.صبح ساعت 4:30 به ترمینال جنوب رسیدیم. با دو تاکسی به سمت دربند حرکت کردیم.بعد از رسیدن به میدان کوهنوردان در دربند و اماده شدن بعد از پیمودن مسافتی اعضای گروه نماز را خوانده و به مسیر ادامه دادیم.ساعت 9:30 به پناهگاه شیرپلا رسیدیم. بعد از صرف صبحانه 6 نفر به سمت قله حرکت کردند و بقیه به سمت ایستگاه شماره 5 تله کابین حرکت کردیم  حدود یک ساعت و نیم تا ایستگاه شماره 5 بوده و طولانی شدن زمان بخاطر بارش برف چند روز قبل بود که حرکت را با کندی مواجه کرده بود. ساعت 4 تیم صعود به قله به ما پیوستند و از ایستگاه شماره 5 به سمت ایستگاه شماره 1 حرکت کریم تقریبا حدود 4ساعت فقط در صف سوار شدن به تله کابین بودیم و آن هم به خاطر ازدهام جمعیتی بود که برای بارش برف چند روز پیش به اسکی امده بودند. ساعت 8:30 بود که به ایستگاه شماره یک رسیدیم و از ان به سمت ترمینال جنوب و بعد به سمت مبارکه حرکت کردیم.

IMG_3604 IMG_3606 IMG_3605

به این نوشته امتیاز بدهید!

مرتضی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.