» اخبار ایران و جهان » ترابیان مدیرعامل جدید سپاهان شد
اخبار ایران و جهان - اخبار ورزشی

ترابیان مدیرعامل جدید سپاهان شد

مهر 15, 1392 1018

همزمان با صدور حکم مدیرعاملی سرپرست موقت باشگاه سپاهان، علیرضا رحیمی از ترکیب هیئت مدیره این باشگاه کنار گذاشته شد.

مدیرعامل و اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان معرفی شدند.

پس از استعفای علیرضا رحیمی از مدیرعاملی باشگاه سپاهان و موافقت هیئت مدیره با استعفای وی، محمد ترابیان به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد.

پس از گمانه‌زنی‌های زیاد در نهایت محمد ترابیان به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شد تا مشخص شود که سرپرستی وی مقدمه‌ای برای مسئولیت بعدی بوده است.

همچنین تغییرات جدیدی نیز در ترکیب هیئت مدیره این باشگاه به وقوع پیوست و بر این اساس بهمن مسعودی به عنوان رئیس هیئت مدیره، مهدی امینی نایب‌رئیس و سید‌غلامرضا عباد‌زاده و ناصر نوری‌صفا به عنوان اعضای هیئت‌مدیره تعیین شدند.

 

بعد از انتخاب مدیرعامل جدید؛
محمدرضا ساکت به ترابیان تبریک گفت
اصفهان – خبرگزاری مهر: مدیرعامل باشگاه فولاد ماهان سپاهان که شایعه حضور او در باشگاه سپاهان شنیده می‌شد، به مدیرعامل جدید این باشگاه پیام تبریک فرستاد.

به گزارش خبرگزاری مهر، با تصمیم هیأت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و تائید مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان، مهندس محمد ترابیان به عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان تعیین شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد ماهان سپاهان با ارسال پیامی انتخاب مهندس ترابیان را به این سمت تبریک گفت.در متن پیام ساکت آمده است:” انتصاب شایسته جنابعالی را بعنوان مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان صمیمانه تبریک میگویم.باشگاه فولاد مبارکه سپاهان بعنوان پرافتخارترین باشگاه ایران در دهه هشتاد و بنیانگذار نظام پیشرفته و جدید باشگاهداری بی شک می تواند الگوی موفقی برای فوتبال باشگاهی کشور و پرورش دهنده استعدادهای ناب استان اصفهان باشد.از خداوند بزرگ برای جنابعالی و اعضای محترم هیئت مدیره موفقیت در استمرار افتخارات آن مجموعه ارزشمند را آرزو می نمایم.عنایت الهی و دست خیبرگشای مولا علی (ع) یارتان باد.”

به گزارش مهر، ساکت در شرایطی این پیام را ارسال کرده که شایعه حضور او در باشگاه سپاهان شنیده می‌شد اما او در گفتگو با مهر این شایعه را تکذیب کرده بود و اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد هوادار سپاهان باقی بماند.

trabi

ترابیان :

می‌خواهم سپاهان را به عنوان یک باشگاه مطرح کنم نه تیم/ نباید هزینه‌های سنگین داشته باشیم

مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان گفت: من می‌خواهم در دوران حضورم به عنوان مدیرعامل سپاهان، این باشگاه را به عنوان یک باشگاه و نه فقط یک تیم فوتبال مطرح کنم.

محمد ترابیان پیرامون حضورش به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان اظهار کرد: حضور من به عنوان مدیرعامل محبت اعضای هیئت مدیره بود و آنها تصمیم گرفتند که بنده را به عنوان مدیرعامل انتخاب کنند، امیدوارم بتوانم به اعتماد آنها پاسخ دهم.

وی با بیان اینکه مسئولان فولاد مبارکه کسی را می‌خواستند که با شرایط این باشگاه آشنا باشد، تصریح کرد: مسئولان هیئت مدیره کسی را می‌خواستند که با مسائل باشگاه و شرکت فولاد مبارکه آشنایی، بر هزینه‌های باشگاه مدیریت و در کنار آن مدیریت هزینه داشته باشد، از این رو بنده تلاش می‌کنم که در این زمینه اقدامات جدی صورت دهم چراکه نمی‌خواهیم هزینه‌های سنگین داشته باشیم و باید دخل و خرجمان به هم بخورد.

مدیرعامل باشگاه سپاهان با بیان اینکه عادت به مصاحبه ندارم، خاطرنشان کرد: از همین ابتدا تلاش می‌کنم که سپاهان را به عنوان یک باشگاه مطرح کنم چراکه این باشگاه اصفهانی فقط یک تیم فوتبال نیست بلکه باید در رشته‌های مختلف و به عنوان یک باشگاه مطرح باشد، بنابراین در این زمینه تلاش جدی صورت می‌دهم.

وی افزود: امیدوارم که تیم فوتبال سپاهان مسیر قهرمانی خود را ادامه دهد و ما پیرامون تیم‌داری رشته‌های دیگر که در سال‌های گذشته به دلایل مختلف حذف شدند، بار دیگر بررسی جدی انجام می‌دهیم.

ترابیان در پاسخ به سئوالی پیرامون حذف تیم هندبال سپاهان نیز گفت: در سال گذشته تیم هندبال سپاهان را ما حذف نکردیم بلکه فدراسیون ما را حذف کرد و اتفاقاتی که در هفته‌های گذشته در هندبال اصفهان رخ داد، حقانیت ما را به آقایان ثابت و نشان داد که ما دروغ نمی‌گوئیم.

وی اضافه کرد: با این حال تا زمانی‌که مدیریت فعلی در فدراسیون هندبال باشد، ما در هندبال تیم‌داری نمی‌کنیم اما اگر تغییراتی در مدیریت این فدراسیون صورت گیرد، ما تیم‌داری دوباره را بررسی کرده و احساس می‌کنم که باشگاه‌های دیگر نیز این کار را انجام می‌دهند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان خاطرنشان کرد: به همه هواداران سپاهان قول می‌دهم که باشگاه خود را به عنوان یک باشگاه مطرح در آسیا معرفی کنیم و تداوم راه قهرمانی‌های تیم‌های مختلف خود را در ادامه نیز داشته باشیم.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×