» عمومی » فناوری اطلاعات » طراح «فراری» تراکتور مفهومی ارایه کرد
فناوری اطلاعات

طراح «فراری» تراکتور مفهومی ارایه کرد

آبان 25, 1394 0011

در حالی که بخش جذابی از صنعت خودروسازی جهان به خودروها و موتورسیکلتهای مفهومی اختصاص یافته اکنون صحبت از تراکتورهای مفهومی می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، اگرچه توجه چندانی به ایجاد تنوع ساختاری در مدلهای مختلف تراکتورها نمی شود و صرفا جنبه قدرتی آنها مورد توجه قرار دارد اما این نگرش موجب نشده تا مهندسان شرکتی در جمهوری چک به فکر طراحی نسل بعدی تراکتورها نباشند.

آنها در شرکت Zetor و با هدف توسعه همه جانبه کشاورزی مدرن دست به نوآوری جالبی زده و نسل آتی تراکتورها را طراحی کرده اند. محصول خلاقانه این مهندسان در نمایشگاه محصولات و ادوات کشاورزی هانوفر آلمان حرفهای زیادی برای ارایه داشته است.

آنها برای طراحی این محصول جدید از ایده  های خلاقانه خانه طراحی ایتالیایی موسوم به Pininfarina نیز بهره برده اند.

این خانه طراحی بیشتر به خاطر طراحی مدلهای خاص فراری شهرت جهانی دارد اما حالا نام آن در خبرهای مربوط به طراحی تراکتورهای مفهومی نیز به چشم می خورد.

شرکت ارایه کننده این تراکتور اعلام کرده که محصول جدیدش بر خلاف بسیاری از مدل های موجود و سنتی در سراسر جهان، ساختاری مدرن و دینامیک دارد.

شرکت Zetor اطلاعات فنی زیادی درباره این تراکتور مفهومی منتشر نکرده اما تصاویر رایانه ای آن توجه کارشناسان این صنعت را به خود جلب کرده است.

http://media.mehrnews.com/d/2015/11/16/4/1905476.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×