» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نماینده مردم‌ مبارکه: ضرورت برخورد جدی دستگاه قضائی با حامیان فتنه ۸۸
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

نماینده مردم‌ مبارکه: ضرورت برخورد جدی دستگاه قضائی با حامیان فتنه ۸۸

دی 9, 1392 0012

به گزارش سایت شمس مبارکه

علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم پیرامون حماسه عاشورایی ملت ایران در 9 دی‌ماه سال 88 اظهار کرد: 9 دی یکی از روز‌های به یادماندنی ملت ایران است که برای همیشه در تاریخ ثبت شد.

وی با بیان این‌که ملت ایران در 9 دی‌ماه سال 88 به فتنه‌گری و تمامیت‌خواهی استعمار یک نه بزرگ گفت، تصریح کرد: حرکت خودجوش ملت ایران در این روز به ماه‌ها فتنه‌گری که برای عملی کردن آن سال‌ها زمان صرف شده بود خط بطلان کشیدند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از انتخابات خردادماه سال 88، ایادی استکبار در داخل به دنبال زیاده‌خواهی بودند و با زیر سوال بردن روند دموکراتیک انتخابات، قصد سهم‌خواهی داشتند که ملت ایران با دفاع از منافع ملی کشور و ولایت فقیه، دشمنی آشکار آنها را ناکام کردند.

وی با بیان اینکه فتنه‌گران خسارت‌های زیادی را بر کشور تحمیل کردند، افزود: بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88، دشمنان ملت ایران چشم طمع به کشور داشتند اما مردم با ولایت‌پذیری خود به صحنه آمدند، به همه برنامه‌ریزی‌های چند ساله غرب برای براندازی جمهوری اسلامی پایان دادند.

ایرانپور با اشاره به نتایج مثبت حماسه 9 دی 88 در سال‌های بعد نیز بیان کرد: غرب برای خارومیانه برنامه‌های مفصلی تدارک دیده بود و نمونه‌های آن در کشورهای منطقه  مشهود است، اما حماسه 9 دی ماه ملت ایران خطرات خارجی را خنثی کرد.

وی با اشاره به این‌که درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم در سال 88 بی نظیر بود، خاطرنشان کرد: مردم ایران در 9 دی با آگاهی خود در مسیری گام برداشتند که تمام برنامه‌ریزی‌های کشورهای غربی برای ایجاد بلوا و آشوب در خاورمیانه به ویژه در ایران با شکست مواجه شد.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در روزهای اخیر کسانی که در سال 88 به کشور ظلم کردند، مدعی‌اند که فتنه سال 88 یک سوء تفاهم بود اما طرح این مسئله یک گستاخی و توهین به شعور آگاه ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: فتنه‌گرانی که از رافت اسلامی برخوردار شده‌اند، خود را به نادانی زده‌اند و اگر امروز غرب جرات پیدا کرده که تحریم‌ها را تشدید و گستاخی کند به دلیل همان هزینه‌های فتنه سال 88 است که به کشور تحمیل شد.

ایرانپور اظهار کرد: عوامل وابسته فتنه در داخل کشور خسارت‌های زیادی به کشور وارد کردند و در حق مردم و شهدا خیانت کردند اما با این حال نظام اسلامی راه را برای توبه آنها باز گذاشت تا به مسیر راست هدایت شوند.

وی با بیان این‌که در 4 سال گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ابعاد و اهداف فتنه، افشاگری‌های زیادی کردند، تصریح کرد: دستگاه قضایی کشور باید با فتنه‌گران به شدت برخورد کند تا فرصت برای گستاخی‌ آنها که ظلم را سوء تفاهم تعبیر می‌کنند، بسته شود.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که فتنه‌گران در سال 88 امتحان خود را پس دادند، خاطرنشان کرد: عیار فتنه‌گران در سال 88 سنجیده شد و اظهارات فعلی آنها توهین به ملت ایران است.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×