» عمومی » عکس » (تصاویر) تجمع طلاب تهرانی در سالگرد 9دی
عکس

(تصاویر) تجمع طلاب تهرانی در سالگرد 9دی

دی 9, 1392 008

طلاب، اساتید و روحانیون حوزه‌های علمیه استان تهران، صبح امروز دوشنبه، در مدرسه عالی شهید مطهری(ره) تجمع کردند. در این تجمع، شمار زیادی از طلاب خواهر و برادر حوزه‌های علمیه استان تهران، مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت را زنده نگه داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در این مراسم طلاب خواهران و برادران، اساتید و روحانیون حوزه‌های علمیه استان تهران از ساعت اولیه صبح حضو پرشور داشتند.
طلاب و روحانیون حاضر در این مراسم شعارهایی همچون «امروز روز ذلت آمریکاست، پایان اقتدار خودکامه‌هاست»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر فتنه‌گر»، «یاد امام خمینی پاینده باد،‌ رهبر ما خامنه‌ای زنده باد»، «اهل بصیرت پیرو رهبرند»، «ای رهبر آزاده آماده‌ایم آماده»، «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبرماست»، «این همه لشکر آماده به عشق رهبر آمده» و… را سر می‌دادند.
در این مراسم شخصیت‌هایی همچون حجت‌الاسلام و المسلمین خسروشاهی، مدیر حوزه‌های علمیه استان تهران، حجت‌الاسلام و المسلمین گواهی نماینده ولی فقیه در سپاه محمد رسول‌الله(ص)، حجت‌الاسلام جمشیدی و جمع دیگری از مدیران مدارس علمیه استان تهران حضور دارند.
طلاب شرکت‌کننده در این تجمع بزرگ پلاکارت‌ها و دست‌نوشته‌هایی همچون «لبیک یا رسول‌الله(ص)»، «لبیک یا حسین(ع)»، «9 دی روز بصیرت برخاسته از دل امت »و… را در دست داشتند.
عکس های مهدی موذن عکاس ایرنا از این تجمع را در زیر می بینید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×