» عمومی » ورزشی » پس از منتفی شدن حضور اسکوچیچ؛کانِدا گزینه اول سپاهان، استیماچ گزینه دوم
ورزشی

پس از منتفی شدن حضور اسکوچیچ؛کانِدا گزینه اول سپاهان، استیماچ گزینه دوم

آبان 20, 1394 0010

کانِدای اسپانیایی و استیماچ کروات دو گزینه‌ای هستند که به ترتیب از شانس بیشتری برای نشستن روی نیمکت سپاهان برخوردارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از منتفی شدن حضور اسکوچیچ در سپاهان مسئولان این باشگاه از امروز (چهارشنبه) مذاکرات خود را با 2 گزینه کروات و یک گزینه اسپانیایی آغاز می‌کنند. پیش از آنکه مسئله مسئولان سپاهان مطرح کنند که اسکوچیچ گزینه اول آنها برای هدایت سپاهان است، منوچهر نیکفر رئیس هیئت مدیره سپاهان اعلام کرد که حضور سرمربی ایرانی در سپاهان منتفی است و این باشگاه 4 گزینه کروات را برای هدایت سپاهان مدنظر دارد. وی از بوناچیچ، استیماچ، اسکوچیچ و کرانچار به عنوان گزینه‌های مد نظر سپاهان نام برد.

در حال حاضر حضور اسکوچیچ و کرانچار در سپاهان منتفی و یک گزینه اسپانیایی به دو گزینه باقی مانده کروات اضافه شده است. این گزینه اسپانیایی «رائول کِاندا پرس» نام دارد که سابقه سرمربیگری در لالیگا و همچنین لیگ عربستان را در رزومه کاری خود دارد. این مربی 46 ساله سرمربی رئال سوسیداد، آلمریا، الاتحاد و النصر عربستان هم بوده است. وی در سال 2014 سرمربی النصر عربستان بوده و یک سال است که هدایت تیمی را بر عهده ندارد.

با توجه به مشکلات شدیدی که بین لوکا بوناچیچ و بازیکنان مطرح سپاهان در آخرین حضور این مربی کروات در سپاهان بوجود آمد و ذهنیتی که هواداران سپاهان نسبت به لوکا دارند و همچنین ترک ناگهانی سپاهان توسط این مربی کروات، شانس او برای هدایت سپاهان نسبت به دو گزینه دیگر کمتر است.

به نظر می‌رسد اگر سپاهانی‌ها به ویژه در زمینه مالی با کِاندا به توافق برسند این مربی اسپانیایی از شانس بیشتری نسبت به استیماچ برای نشستن بر روی نیمکت سپاهان برخوردار باشد اگر چه با توجه به اتفاقات اخیر هیچ‌چیز در این باشگاه قابل پیش‌بینی نیست. در این بین احتمال اضافه شدن یک گزینه برزیلی به نام فاریاس هم به سه گزینه دیگر مطرح شده که البته این احتمال ضعیف به نظر می‌رسد.

http://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1394/08/20/139408200946276136491174.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×