» عمومی » عکس » (تصاویر) پشت‌صحنه جدیدترین ساخته ده‌نمکی
عکس

(تصاویر) پشت‌صحنه جدیدترین ساخته ده‌نمکی

دی 9, 1392 009

مجموعه «معراجي ها» به كارگرداني در روزهاي پاياني فيلمبرداري قرار دارد.

به گزارش باني فيلم، همزمان با آغاز فيلمبرداري سكانس هاي جنگي در شهرك دفاع مقدس به تازگي اكبر عبدي نيز جلوي دوربين رفته است. بعد از حضور در سه گانه «اخراجي ها» و «رسوايي»، اين پنجمين همكاري مسعود ده نمكي و اكبر عبدي است.
به غير از عبدي، سيد جواد هاشمي و ماشا الله شاهمرادي زاده نيز در شهرك دفاع مقدس جلوي دوربين رفته اند. بازي بيشتر بازيگران فيلم تا اواسط هفته به پايان خواهد رسيد. پيش بيني مي شود فيلمبرداري فيلم-مجموعه «معراجي ها» تا دو هفته ديگر به پايان برسد.
تدوين نسخه سينمايي «معراجي ها» در حال انجام است و ساخت موسيقي و تيتراژ فيلم توسط امير توسلي به پايان رسيده است.
نسخه اي از «معراجي ها» چند روز قبل به دفتر جشنواره ارسال شده اما مثل بقيه آثار ناقص ارائه شده، هيات انتخاب آن را بازبيني نكرده است. ظاهرا داستان نسخه سينمايي متفاوت از چيزي است كه در رسانه ها نقل شده و فقط بخشي از بازيگران در اين نسخه حضور دارند. در مجموعه «معراجي ها» 40 بازيگر اصلي بازي دارند و در سكانس ها جنگي صدها هنرور جلوي دوربين رفته اند. اين پروژه محصول تلويزيون است و تهيه كنندگي آن را محمود رضوي برعهده دارد.
عکس هاس احسان کوچاری عکاس تسنیم، اکبر توکلی عکاس ایرنا و نیز سایت رسمی ده نمکی از پشت صحنه این مجموعه را در زیر می بینید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×