» عمومی » علمی آموزشی » تمام امتحانات دانشگاه پیام نور 11 دی برگزار می شود
علمی آموزشی

تمام امتحانات دانشگاه پیام نور 11 دی برگزار می شود

دی 9, 1392 109

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مقداد محمودی اظهار داشت: طبق اعلام معاونت آموزش و سنجش با توجه به تعطیلی روزهای سه شنبه و پنج شنبه این هفته به مناسبت ایام آخر دهه صفر شهادت رسول اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و احتمال اعلام تعطیلی روز چهارشنبه از سوی مراجع ذی صلاح، تمام امتحانات دانشگاه پیام نور در سراسر کشور به قوت خود باقی خواهد بود.

وی یادآورشد: تمامی امتحانات این دانشگاه در تاریخ تعیین شده برگزار می شود و هیچگونه تغییری در برنامه امتحانی وجود ندارد.

** ثبت نام آزمون آیلتس آکادمیک شهرستان ها آغاز شد

ثبت نام آزمون زبان آیلتس آکادمیک سه شهرستان رشت، شیراز و کرمانشاه از امروز به صورت اینترنتی آغاز شد.

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: مهلت ثبت نام از داوطلبان آزمون آیلتس آکادمیک سه شهرستان شیراز، کرمانشاه و رشت از امروز، 9 دی ماه آغاز شده و تا روز شنبه، 14 دی ماه ادامه خواهد داشت.

ناصر اقبالی افزود: داوطلبان می توانند در زمان های اعلام شده با مراجعه به سایت Ielts.iauset.com نسبت به ثبت نام اینترنتی خود اقدام کنند.

بنابراعلام مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، آزمون آیلتس آکادمیک روز شنبه، پنجم بهمن ماه 92 به صورت همزمان در سه شهرستان شیراز، کرمانشاه و رشت برگزار خواهد شد.

نتایج نهایی آزمون آیلتس این شهرستان ها از روز شنبه، 19 بهمن ماه 92 بر روی پایگاه اینترنتی آیلتس به نشانی Results.ielts.org قرار خواهد گرفت.

** تعطیلی سینماها به مناسبت ایام سوگواری

پردیس های شهرداری تهران به مناسبت ایام سوگواری به مدت سه روز تعطیل خواهد بود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از موسسه تصویر شهر به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص)، شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا(ع) نمایش تمامی فیلم ها در پردیس های شهرداری تهران (ملت، آزادی، تماشا، راگا و رازی) از صبح روز سه شنبه 10 دی ماه تا پایان روز پنج شنبه 12 دی ماه به دلیل تقارن با روزهای بیست و هشتم و سی ام ماه صفر به مدت 3 روز تعطیل است.

بنابراین گزارش، همچنین به شهروندان تهرانی اعلام می شود که اکران تمامی فیلم ها در پردیس های مذکور از صبح روز جمعه 13 دی ماه همزمان با فرارسیدن ماه شریف و پر خیر و برکت ربیع الاول دوباره از سر گرفته خواهد شد.

همچنین دیگر سینماهای سراسر کشور نیز از ساعت 19 امروز تعطیل است. برخی از این سینماها چهارشنبه پذیرای علاقه مندان به سینما خواهند بود و در روز پنجشنبه نیز شاهد تعطیلی این سینماها خواهیم بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×