» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » هادی سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در مبارکه: فتنه 88 با کمک خدا و تدبیر رهبری خنثی شد
اخبار شهرستان مبارکه

هادی سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) در مبارکه: فتنه 88 با کمک خدا و تدبیر رهبری خنثی شد

دی 9, 1392 0012

هادی سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان گفت: فتنه سال 88 با کمک خداوند متعال، مدد امام حسین(ع) و تدبیر رهبر معظم انقلاب خنثی شد.

به گزارش سایت شمس مبارکه ˈعلی قادریˈ روز دوشنبه در مسجد جامع شهر مبارکه افزود: ضربه ای که فتنه گران از ملت ایران در آن سال خوردند ناشی از اشتباه استراتژیک آنها بود.

وی تصریح کرد: بازی با اعتقادات شیعه همانند عاشورا و امام حسین (ع) برای ملت ایران قابل تحمل نیست.

وی با بیان اینکه امام حسین (ع) نظام اسلامی را حفظ کرد اظهارداشت: سران فتنه پس از انتخابات به توصیه ها و نصایح رهبر معظم انقلاب گوش نکردند و سرانجام در روز 9 دی پاسخ دندان شکنی از ملت ایران دریافت کردند.

هادی سیاسی سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان تاکید کرد: مردم به رهبری امام خامنه ای با حضور عظیم و خروشان خود در 9 دی بار دیگر دین را نجات دادند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را تقویت کردند.

وی با اشاره به اینکه 9 دی سال 88 روز ناکامی دشمنان در دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می آید، گفت: در این روز تمام تلاش های دشمنان و تمام هزینه ها و برنامه های آنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش بر آب شد.

وی افزود: آنچه که در اتفاقات قبل از 9 دی سال 88 رخ داد حاصل سال ها کار و تلاش دشمنان انقلاب بود.

هادی سیاسی سپاه صاحب الزمان (عج) اصفهان اظهارکرد: مردم ایران در هشت سال جنگ تحمیلی ثابت کردند پشت سر نظام و امام خمینی (ره) ایستاده اند.

قادری با اشاره به حضور گستره مردم ایران در راهپیمایی های 22 بهمن و 9 دی افزود: هرگاه دشمن روزنه ای برای نفوذ در نظام اسلامی برای آسیب رساندن به آن می بیند، مردم همیشه در صحنه نقشه های آنها را نقش بر آب می کنند.

وی تاکید کرد: آنها اکنون دریافته اند که تا زمانی مردم ولایی و متعهد ایران پای نظام خود ایستاده اند، نمی توانند به این کشور خدشه ای وارد کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×