» عمومی » فرهنگی ادبی » دو توبيخ و يك بركناری در شبكه دو سيما
فرهنگی ادبی

دو توبيخ و يك بركناری در شبكه دو سيما

آبان 17, 1394 007

مدير شبكه دو سيما، طي نامه‌هاي جداگانه‌اي مدير گروه كودك و نوجوان و مدير پخش اين شبكه را توبيخ و جانشين مدير پخش و مسئول نظارت نهايي برنامه‌هاي شبكه را از مسئوليت خود بركنار كرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پي بي‌دقتي صورت گرفته در بخشي از برنامه «فيتيله» روز جمعه ۱۵ آبان ماه، محمدرضا جعفري جلوه مدير شبكه دو سيما، طي نامه‌هاي جداگانه‌اي مدير گروه كودك و نوجوان و مدير پخش اين شبكه را توبيخ و جانشين مدير پخش و مسئول نظارت نهايي برنامه‌هاي شبكه را ضمن توبيخ از مسئوليت خود بركنار كرد.

جعفري‌جلوه در نامه توبيخ مدير پخش و مدير گروه كودك و نوجوان شبكه دو با اشاره به غفلت و بي‌دقتي صورت گرفته در برنامه فيتيله، ضمن تذكر جدي و توبيخ كتبي، به هوشياري و مراقبت بيش از پيش آن‌ها در حوزه مديريتي‌شان تاكيد كرده است.

 در بخشي از نامه بركناري جانشين مدير پخش شبكه دو نيز آمده است:

«عرصه نظارت و پخش برنامه‌ها در صداوسيما، عرصه خطير لحظه‌ها و دريغ‌هاست كه گاه يك سهل‌انگاري و لغزش موجب خساراتي است جبران ناپذير، مصداق اين امر آنچه كه در بازبيني و پخش برنامه فيتيله‌اي‌ها در روز جمعه ۱۵ آبان‌ماه جاري حاوي اهانت نسبت به يكي از عزيزترين اقوام غيور اين سرزمين يعني آذري ها رخ داد و عليرغم توجه بازبين اوليه اين برنامه و اشاره درست ايشان به اشكالات برنامه، به‌سبب فقدان تشخيص و اغماض بلاوجه شما به آزردگي گروهي از مردم عزيز بدل شد. لذا ضمن تذكر جدي و توبيخ كتبي، از مسئوليت و ايفاي نقش در اين عرصه بركنار مي‌شويد.»

http://media.mehrnews.com/d/2015/11/08/3/1898084.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×