» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » معاون سیاسی استاندار اصفهان در مبارکه: تنها احزاب می توانند به رای مردم جهت دهند
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

معاون سیاسی استاندار اصفهان در مبارکه: تنها احزاب می توانند به رای مردم جهت دهند

آبان 17, 1394 0019

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: جهت دادن به رای مردم باید توسط احزاب صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری شمس مبارکه ، سید رضا عقدایی شامگاه شنبه در اولین همایش حضور حداکثری در سال همدلی و همزبانی در فرمانداری مبارکه افزود: در نظام مردم سالاری دینی برای احزاب جایگاه ویژه وجود دارد.
وی با اشاره به برگزاری جلسات وفاق احزاب اصفهان و حضور نمایندگان همه جناح ها گفت: رفاقت بسیار خوبی پس از تشکیل این مجموعه شکل گرفت به نحوی که آنها گفتند ما به همین بهانه جلسات را در موضوعات مهم استان ادامه خواهیم داد.
وی ادامه داد: این گروه ها حاضر شدند تجربیات خود را نه فقط در بحث انتخابات بلکه برای حل مشکلات و مسائل اقتصادی سیاسی و اجتماعی مردم در اختیار مسوولان قرار دهند به گونه ای که قرار شد کارگروهی در خصوص مسائل محیط زیست تشکیل شود.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداراصفهان با اشاره به روند شکل گیری احزاب در کشور از زمان مشروطه و مشکلات آن در دوران استبداد رضاخان گفت: پس از فراز و نشیب های زیاد ثمره آن جان فشانی ها در خرداد 42 و بهمن 57 نمایان شد و ملت ایران اولین بارقه های آزادی را در بهمن 57 به چشم دید.
وی تصریح کرد: اگر فرد پیروز انتخابات به قول های خود در زمان انتخابات عمل کند و مردم ببیند رای شان اثر مستقیم در حل مشکلات آنها خواهد داشت شور و نشاط ایجاد می شود.
عقدایی ابراز امیدواری کرد: با مشارکت بیشتر مردم افراد کارآمدتری برای اداره کشور برسرکار آیند.
وی همچنین با اشاره به وجود تحریم های ظالمانه علیه کشور گفت: مباحث تحریم در دوران مختلف ایجاد شد و نبود مدیریت درست در برخی دوران ها به افزایش این شرایط دامن زد .
وی افزود: دولت تدبیر و امید نتیجه 36 سال تجربه جمهوری اسلامی است.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداراصفهان با بیان اینکه دیگر فرصت آزمون و خطا نداریم گفت: باید وضعیت گذشته را به شرایط بهتر تبدیل کنیم که تشخیص آن هم با مردم خواهد بود.
به گزارش ایرنا اولین همایش حضور حداکثری در سال همدلی و همزبانی با حضور گروه های سیاسی شهرستان مبارکه در تالار اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
فرماندار مبارکه در این همایش گفت:در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و قرارگرفتن در سال همدلی و همزبانی برنامه ریزیهای لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در شهرستان صورت گرفته که از جمله آنها می توان به برگزاری سه همایش با این عنوان که با حضور نقش افرینان در حماسه سیاسی هفتم اسفند در مبارکه برگزار می شود اشاره کرد.
علی اصغر ذاکری هرندی افزود: دانشگاه ها و مدارس شهرستان نیز تا زمان برگزاری انتخابات هر 15 روز یکبار کرسی های آزاد اندیشی با هر سلیقه سیاسی برگزار خواهند کرد.
وی با بیان اینکه 95 هزار نفر واجد رای در شهرستان حضور دارند تصریح کرد: شهرستان مبارکه اولین انتخابات مستقل خود را پس از شهرستان شدن در سال 78 برگزار کرد و ازسال 70 تا کنون 17 انتخابات اعم از ریاست جمهوری، خبرگان و مجلس و شوراها با سلامتی کامل برگزار شده است.
فرماندار مبارکه با شاره به اینکه بالاترین مشارکت در ریاست جمهوری دهم با مشارکت 90 درصدی مردم برگزار و کمترین آن در مرحله دوم هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی با 29 درصد است ،خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات خبرگان و مجلس که هفتم اسفند ماه برگزار می شود 65 شعبه پیش بینی شده که 54 شعبه در بخش مرکزی و مابقی در بخش گرکن جنوبی می باشد.
ذاکری هرندی ابراز امیدواری کرد: انتخابات پیش رو برگ زرین دیگری را در کارنامه نظام جمهوری اسلامی رقم بزند.

IMG_6700

به این نوشته امتیاز بدهید!

علیرضا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×