» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ديدار شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه با مردم محله دهنو
اخبار شهرستان مبارکه

ديدار شهردار و اعضاي شوراي اسلامي شهر مباركه با مردم محله دهنو

دی 8, 1392 0015

شهردار و اعضای شورای شهر مبارکه دیروز میهمان اهالی محله دهنو بودند تا در یک فضای مثبت و تعاملی به مشکلات این محله رسیدگی نمایند.

به گزارش سایت شمس مبارکه شهردار و اعضای شورای شهر مبارکه دیروز میهمان اهالی محله دهنو بودند تا در یک فضای مثبت و تعاملی به مشکلات این محله رسیدگی نمایند.

این اتفاق بدان سبب مبارک تلقی شد که به دستور شهردار پنجره ای رو به همه مردم گشوده شده تا امر مشارکت که شهردار، پیشتر ، آنرا تنها روش موثر در توسعه شهر می داند،ذهن آفتابی همت و حمایت عمومی را به پستوهای تاریک،استبداد فردی و جزم اندیشی بتاباند و دست مسئولین و مردم را بهم برساند.

راستی که اینطور هم شد و در جلسه ای که روز شنبه پس از اقامه مغرب و عشا در مسجد جامع این محله برگزار شد ،آقای صادقی از پیشکسوتان و معمرین منطقه پاره ای از نیازهای مردم را از قبیل مشکلات عمرانی- فرهنگی- ورزشی،قبور و گلستان شهدا مطرح ساخت.

قولی که مهندس نفری شهردار مبارکه در این میان داد شاید شب گذشته بر کاشی های لاجوردی مسجد تلألویی انداخت و لبخند رضایت بر لب حاضران آورد. وی گفت: از هیچ کمکی برای احیای خواسته شما فرو گذار نخواهم شد و خوشحال تر می شوم که مرا از اهالی محله خود بدانید.

سپس این هیات به بازدید نقطه به نقطه محله دهنو پرداخت و مشکلات از نزدیک مورد بازبینی قرار گرفت و دستوراتی از سوی شهردار در جهت رفع آنها صادر شد.

IMG_6064-1

img_6079-1

IMG_6082-1

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×