» عمومی » فرهنگی ادبی » برگزاری اولین دوره جشنواره «کتاب مجازی» با داوری مردم
فرهنگی ادبی

برگزاری اولین دوره جشنواره «کتاب مجازی» با داوری مردم

آبان 13, 1394 007

دبیر هفته کتاب از برگزاری اولین دوره جشنواره «کتاب مجازی» با داوری مردم در بیست و سومین دوره این مناسبت خبر داد.

مجید غلامی جلیسه دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری اولین دوره جشنواره «کتاب مجازی» از سوی ستاد هفته کتاب در این دوره خبر داد و گفت: جشنواره شامل بخش‌های مختلف است و هدف از آن هم مشارکت دادن بیشتر مردم در برنامه‌های ترویجی کتابخوانی است.

جلیسه بخش‌های ختلف جشنواره «کتاب مجازی» را به این شرح نام برد: کتابخانه‌های آنلاین، کتابفروشی‌های آنلاین، فروشگاه‌های اینترنتی کتاب، فروشگاه‌های صوتی کتاب، وبسایت‌های اختصاصی ناشران، شبکه‌های اجتماعی با موضوع کتاب، سایت‌های ترویج کتابخوانی و اپلیکیشن‌های تلفن همراه با موضوع کتاب.

وی افزود: در واقع در «کتاب مجازی» بهترین‌ها در هر یک از این شاخه‌ها توسط مردم و با مکانیسمی که طراحی شده است، انتخاب می‌شوند و طی مراسمی در آخرین روز هفته کتاب (اول آذر) جوایزی به منتخبین اهدا می‌شود.

به گفته دبیر بیست و سومین دوره هفته کتاب، تمامی سایت‌های مربوط به بخش‌های مذکور در سایتی به نشانی ketabmajazi.ir ثبت نام می‌کنند و سپس مردم با مراجعه به سایت، نسبت به رای دهی به وبسایت‌های ثبت نام شده، اقدام می‌کنند. بدیهی است هر هر بخش، وبسایتی که بالاترین رای را به دست آورده باشد، به عنوان بهترین وبسایت آن بخش در جشنواره «کتاب و تکنولوژی» معرفی می‌شود.

مدیرعامل خانه کتاب گفت: در مراسم اختتامیه، به برگزیدگان هر یک از بخش‌های هفتگانه جشنواره «کتاب مجازی» جوایزی ارزنده به رسم یادبود اهدا خواهد شد و از حائزین رتبه‌های دوم و سوم تجلیل هم به عمل می‌آید.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/06/3/1822036.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×