» عمومی » ورزشی » دردسر صفحه تقلبی فیس بوک مجید جلالی
ورزشی

دردسر صفحه تقلبی فیس بوک مجید جلالی

دی 8, 1392 0010

جید جلالی  درباره بحث هایی که پیرامون احتمال برکناری او منتشر شده است عنوان کرد:از اولین روزهای حضور در تبریز این فضا وجود دارد و از هفته دوم این جریانات شروع شد.فکر نمی کنم هیچ باشگاهی چنین رفتاری با مربی اش داشته باشد.

وی ادامه داد:سپاهان 6 امتیاز با صدر فاصله دارد  و یا پرسپولیس در تبریز باخت و پنجم شد اما پس از آن شکست متحد شدند و دوباره به صدر برگشتند.به هر حال من به تیم امید دارم و به خاطر هواداران این شرایط را تحمل می کنم.
سرمربی تراکتورسازی تاکید کرد:من یک روز هم درباره مشکلات اینجا گلایه نکرده ام.با این وجود سعی می کنیم کارمان را خوب انجام بدهیم.هر زمان به صورت حضوری با زینی زاده جلسه گذاشته ام یک بار هم اولتیماتوم داده نشده است ولی از این مصاحبه ها دلگیرم.وقتی تیم در این شرایط سخت است نیاز به حمایت دارم مگرنه در برد که همه هستند و مشکلی وجود ندارد.از آغاز فصل تا به امروز،تنهاترین فرد در تراکتور بودم.
وی خاطرنشان کرد:اخیرا در فیس بوک فردی به نام من صفحه ای باز کرده که محل استقرارش هم در تبریز است.این فرد از طرف من به هواداران تراکتورسازی توهین می کند.حتی این فرد با داریوش یزدانی تماس داشته است و  خواسته از او اخاذی کند.از نیروی انتظامی می خواهم این بحث را پیگیری کند.من صحفه ای در فیس بوک ندارم.
سرمربی تراکتورسازی افزود:پس از هر بازی هم اس ام اس های زیادی می آید که به من توهین می شود.من می بینم هواداران واقعی تراکتورسازی،این تیم همه وجودشان است و به خاطر آنها همه تلاشم را می کنم.
وی درباره اینکه پیش بینی می کند تیمش در پایان فصل چه نتیجه ای کسب می کند گفت:من اطمینان دارم امسال بهترین مکان لیگ و حتی جام حذفی را به دست می آوریم.این تلاش ما خواهد بود.
جلالی درباره اتفاقات رخ داده برای محمد نصرتی گفت:این ها مسائلی است که نباید رسانه ای شود.یک مشکلاتی پیش می آید و می تواند حل شود.یک سایت نوشته است گردانی به عمد به خودمان گل زده است تا رفیقش به دروازه تراکتورسازی برگردد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×