» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » نماینده مردم مبارکه در مجلس: دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران نقض منافع ملی کشور بود
اخبار شهرستان مبارکه

نماینده مردم مبارکه در مجلس: دیدار هیئت اروپایی با فتنه‌گران نقض منافع ملی کشور بود

دی 8, 1392 009

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس گفت: دیدار هیئت پارلمانی اروپا با محکومان فتنه علاوه بر نقض اصول بین‌الملل، منافع ملی کشور را نیز به خطر انداخت.

به گزارش سایت شمس مبارکه علی ایرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان پیرامون دیدار هیئت پارلمانی اروپا با دو تن از محکومین فتنه اظهار کرد: بدون شک در پشت این سفر ابعاد شومی پیش‌بینی شده و در این بخش سوالات زیادی وجود دارد که مسئولان مرتبط با این سفر باید پاسخ دهند که برنامه این دیدار به چه شکلی و با چه اجازه‌ای انجام شده است.

وی با بیان اینکه دیدار هیئت پارلمانی با محکومان فتنه توهین به ملت ایران بود، تصریح کرد: انجام این دیدار در آستانه سالروز بزرگداشت 9 دی و شرایط حساس کشور به نوعی حمایت مجدد غرب از فتنه‌گران بود و باید با کسانی که در این موضوع کوتاهی کردند، برخورد شود.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: انجام این دیدار، سناریوی دشمنان ملت ایران علیه منافع ملی کشورمان بود و این دیدار دخالت در امور داخلی کشور محسوب می‌شود بنابراین دستگاه‌های امنیتی کشور باید ابعاد دیدار هیئت پارلمانی اروپا با فتنه‌گران را مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی دیدار فتنه‌گران با هیئت غربی را پیگیری می‌کند، بیان کرد: توضیحات آقای جلالی دراین باره کافی نبود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی منتظر هستند تا وزارت اطلاعات نظر خود درباره این دیدار را اعلام کند.

ایرانپور اظهار کرد: توجیه‌های وزارت امور خارجه غیرقابل قبول است و در این بخش نیز مسئولان این وزارتخانه باید درباره دیدار توهین‌آمیز فتنه‌گران با دشمنان ملت ایرات توضیح دهند.

وی خاطرنشان کرد: اسناد به دست آمده از فتنه سال 88 نشان می‌دهد که دشمنان مردم ایران یک دهه برای براندازی جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی انجام دادند و علاوه بر آن، دشمنی‌های خود با ملت ایران در زمان‌های مختلف را ثابت  کردند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سفر هیئت پارلمانی اروپا و دیدار با فتنه‌گران در راستای منافع ملی کشورمان نبود و آنها غیرقابل اعتماد هستند چرا که همه جهان شاهد بودند بعد از توافق اولیه هسته‌ای، غرب در اقدامی مرتجعانه، تحریم‌های جدید را وضع کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران به غربی‌ها اعتماد ندارند، افزود: به طور قطع حضور پارلمان به اصطلاح اروپایی در کشور و دیدار با کسانی که امنیت ملی را به خطر انداختند از لحاظ امنیتی یک هشدار است و در این بخش باید نقش سفارتخانه‌های خارجی را در نظر گرفت.

ایرانپور با اشاره به اینکه در سال 88، سفارتخانه‌های خارجی نقش موتور محرک فتنه را علیه منافع ملی کشور بازی می‌کردند، بیان کرد: دست غرب بر خون ملت ایران آغشته است و آنها در جنگ 8 ساله، حمایت از منافقین کور دل، حمله طبس، کودتای نوژه و فتنه سال 78 نقش اساسی را انجام دادند.

وی اظهار کرد: غرب همواره نقش منفی علیه مردم ایران انجام داده و درباره سفر آنها به ایران با عنوان هیئت پارلمانی و دیدار با فتنه‌گران باید پرسید که چطور این هیئت به راحتی با فتنه‌گران ملاقات کرده است.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بدون شک غرب به رهبری آمریکا برای فتنه‌انگیزی جدید در کشور برنامه‌ریزی می‌کند اما باید از افرادی که ارتقا روابط میان ایران و اروپا را در جامعه مطرح می‌کنند، پرسید که چگونه با افرادی که به طور صریح اصول بین المللی را زیر پا می‌گذارند، می‌توان رابطه برقرار کرد.

ایرانپور خاطرنشان کرد: روابط با سایر کشورها زمانی مفهوم پیدا می‌کند که منافع ملت ایران و اصول بین المللی نقض نشود و در این بخش مسئولان اجرایی کشور نباید فریب غرب را بخورند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×