» عمومی » ورزشی » نگاهی به تمام تخلفات کرار در استقلال/ چرا ۶۸۰ میلیون هزینه کردید؟
ورزشی

نگاهی به تمام تخلفات کرار در استقلال/ چرا ۶۸۰ میلیون هزینه کردید؟

آبان 10, 1394 0012

سرپرست باشگاه استقلال ضمن تاکید بر پایان همکاری با کرارجاسم گفت: برای فرار از مشکلات بزرگتری که ادامه کار با این بازیکن ایجاد می‎کند باید یکسری مسائل و از جمله پول‎های پرداخت شده به وی را نادیده گرفت.

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه صد در صد با بی انضباطی ها و بی اخلاقی های جاسم کرار برخورد می کنیم، اظهارداشت: این بازیکن عراقی طی دو سال گذشته بیشتر از آنکه برای مان مفید و کارساز باشد، مشکل ساز شد؛ یکبار بدون مجوز سرمربی به نجف رفت؛ به خاطر شکار اردوی تیم را ترک کرد، بارها و هر بار به بهانه ای قهر کرد و کارهای زیاد دیگری که برای مان حاشیه درست کرد. به همین دلیل هیچ توجیه و دلیل قانع کننده ای برای ادامه همکاری با این بازیکن نداریم.

وی با اشاره به اینکه جلسه نهایی برای تعیین تکلیف و مشخص کردن وضعیت جاسم کرار امروز یا فردا در محل باشگاه استقلال برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در ورزش گروهی رعایت نظم و انضباط تعیین کننده است. در ورزش های انفرادی اگر ورزشکاری مرتکب بی انضباطی شود دود آن به چشم خودش می رود اما در یک تیم که ۳۰ – ۲۵بازیکن و مربی دارد، بی انضباطی یک بازیکن برای مجموعه تیم مشکل درست می کند نه فقط خود آن بازیکن؛ بنابراین من و مجموعه باشگاه استقلال نمی توانیم دیگر پذیرای جاسم کرار بی انضباط باشیم.

سرپرست باشگاه استقلال تاکید کرد: امکان ندارد دیگر کرار را در تیم نگه داریم و طی همین امروز و فردا تصمیم نهایی در مورد وی را اتخاذ می کنیم. به هر حال برای فرار و راحت شدن از شر حاشیه سازی های این بازیکن باید قراردادش را فسخ کنیم اما این احتمال هم وجود دارد که او را در فهرست فروش قرار بدهیم. اگر تیمی از لیگ برتر یا هر تیم خارجی دیگر خواهان جذب جاسم کرار باشد، وارد مذاکره می شویم.

«شما در مورد جاسم کرار تصمیم به پایان همکاری گرفته اید در حالیکه این بازیکن ۳۰ درصد قراردادش یعنی چیزی حدود ۱۰۰ هزار دلار دریافت کرده است. از طرفی باشگاه استقلال برای ریوالدو هم ۸۰ هزار دلار هزینه کرد اما در نهایت با این بازیکن برزیلی هم به بن بست رسید. یعنی باشگاه استقلال در مجموع ۸۰۰ – ۷۰۰ میلیون برای کرار و ریوالدو هزینه کرده در حالیکه این دو بازیکن کلا در چهار بازی تیم را همراهی کردند. در این مورد و هزینه های بی سرانجام چه کسی مسئول و پاسخگو است»؟

افشارزاده در پاسخ به این پرسش خبرنگار مهر گفت: بله؛ من با قاطعیت اعلام می کنم که جاسم کرار کمتر از دو بازی برای تیم مثمر ثمر بود در حالیکه خیلی زودتر از بقیه بازیکنان پولش را گرفت. کرار اولین بازیکنی بود که پول خود را از باشگاه گرفت حتی به نسبت دیگر بازیکنان کرار پول بیشتری هم تا به امروز دریافت کرده با این حال معترض است. در هر صورت و با وجود هزینه ای که برای وی شده است به این نتیجه رسیده ایم که نبودنش بهتر از بودنش است.

وی تاکید کرد: حاشیه های جاسم کرار تمامی ندارد و قطعا ادامه حضورش در تیم استقلال مشکلات بیشتر و بزرگتری را برای مان ایجاد خواهد کرد. برای جلوگیری از بروز این اتفاق و باوجود هزینه های صرف شده، همکاری با او را از طریق فسخ قرارداد یا فروش به دیگر تیم ها تمام خواهیم کرد. این به نفع مان است. به هر حال برای جلوگیری از ایجاد مشکلات بزرگتر باید یکسری موارد و از جمله این هزینه ها را نادیده بگیریم.

سرپرست باشگاه استقلال همچنین گفت: در مورد ریوالدو هم باید بگویم موضوع را رها نکرده ایم و همچنان پیگیری آن ۴۰ هزار دلار هستیم. به دادگاه ورزش جهان (CAS) شکایت کرده ایم و از طریق فدراسیون برزیل هم پیگیر موضوع هستیم.

«قضیه معرفی گزینه جدید برای مدیریت باشگاه استقلال به کجا رسید؟»، این پرسش پایانی خبرنگار مهر بود که بهرام افشارزاده در پاسخ به آن گفت: فعلا که من اینجا نشسته ام و کارهای لازم در مورد استقلال را مدیریت و پیگیری می کنم. فعلا خبری نیست.

http://media.mehrnews.com/d/2014/12/20/3/731285.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×