» اخبار ایران و جهان » اخبار ورزشی » فال روز ۶ دی 1392
اخبار ورزشی

فال روز ۶ دی 1392

دی 5, 1392 0010

فروردین: به نظر می رسد این روزها کار سخت و پرزحمت روزانه شما زیاد هم برایتان خسته کننده و کسل آور نباشد. شما حتی ممکن است از کار سخت و دشوار استقبال کرده و اگر در پیچیدگی های زندگی به شما کمک شود خوشحال می شوید. ممکن است از اینکه نمی توانید به دوستان خود برای کمی با هم بودن بپیوندید، مایوس شوید به خاطر اینکه شما کارهای سخت زیادی دارید که باید انجام دهید و به این خاطر تحت فشار هستید. اما باز هم،‌ترجیح دادن کار به بازی و تفریح بهترین کاری است که می توانید بکنید.

اردیبهشت: ممکن است شما بخواهید خودتان را در زمینه های زیادی امتحان کنید، اما بهترین کار این است که نیروی خود را برای کارهایی که در طول هفته باید انجام دهید ذخیره کنید. خوشبختانه، شما ظرفیت هماهنگ کردن انرژی های متفرقه را اکنون دارید و می توانید الان آن ها را با هم جمع کنید. اگر بخواهید از کار سخت طفره بروید فقط به خاطر اینکه استراحت کنید،‌ مجبور خواهید شد که آن کار را بعدا انجام دهی.

خرداد: امروز حتی اگر شما در حال تفریح باشید، ‌اما کسی هست که می خواهد زیر پای شما را خالی کرده و شما را از خیالات زیبا و حالت سرزنده ای که دارید بیرون بیاورد. ممکن است از دست کسی که بخواهد مسئولیت های شما را به شما یادآوری کند عصبانی شوید،‌ اما این مثالی است که نباید کسی را که پیغام بدی برای شما می آورد را بکشید. فرار از واقعیت ایده جالبی به نظر نمی رسد، بلکه حقیقت می تواند بهترین دوست شما باشد.

تیر: شما ممکن است از تعهداتی که به دیگران دارید خسته شده و از اینکه راه فراری نداشته و نمی توانید برای تفریح و گردش برنامه ریزی کنید خسته و عصبانی باشید. حتی اگر فکرمی کنید که این رنجش و عصبانیت شما تمام امروز طول بکشد، اما اگر بخواهید زیاده از حد به این افکار منفی خود توجه کنید فقط انرژی تان را هدر داده اید. مطمئن باشید اگر کارهایتان را امروز به خوبی انجام دهید، ‌می توانید تعطیلات آخر هفته را در آرامش به سر برده و کمی تفریح کنید.

مرداد: شما ممکن است آرزوهای و ایده های بزرگی برای امروزتان داشته باشید، و معتقد هستید که تاکنون کارهای زیادی را انجام داده اید، ‌اما به نظر می رسد اوضاع آن جوری که شما فکر می کنید پیش نمی رود و آنها بیش از روال هر روز طول می کشند. سعی کنید گیج نشوید، برای آن که احتمالا آنها حتی بیش از پیش آهسته پیش می رود. در عوض، قبول کنید که برنامه های بلند مدت شما بسیار با اهمیت تر از کارهای ساده ای هستند که شما در لیست امروزتان دارید. سعی نکنید که وظایف خود را با عجله انجام دهید، به خود آرامش داده و حساب شده عمل کنید.

شهریور: به نظر می رسد سختی های زندگی شما در حال حل شدن هستند، و به شما فرصتی می دهد که کارهایی را که قبلا شروع کرده بودید به پایان برسانید و خود را برای آنچه که باید در آینده انجام دهید آماده کنید. اما به جای تجزیه و تحلیل و جستجوهای بی مورد، بهتر است که آرامش خود را حفظ کرده و به خود نیروی تازه ای بدهید. لازم نیست در جزییات غرق شوید و خود را فراموش کنید، شما به اندازه کافی از آنها اطلاع دارید. در عوض، کارهای ضروری تان را انجام داده و شادی خود را تا آنجا که می توانید ابراز کنید.

مهر: شما تاکنون از فعالیت های اجتماعی لذت می بردید، اما اکنون زمان آن است که به مسئولیت هایی که در محل کار یا در خانه دارید بپردازید. دیگران ممکن است این تغییر را در شما نپسندند ولی هدف شما فقط این است که به زندگی خود سرو سامان دهید. سیاره حاکم شما ونوس بوسیله کیوان تحت فشار است برای اینکه با آنهایی که دوستشان دارید وقت بیشتری بگذرانید. باید در کار خود تعادل ایجاد کنید مخصوصا بین ایده ای که در ذهن تان دارید و کاری که باید انجام دهید.

آبان: ممکن است کسی امروز شما را به خاطر اینکه بیش از حد روی کارتان تمرکز دارید ریشخند کند، اما شما می دانید که مدیریت کارهایتان کلید رسیدن به اهداف شما در آینده می باشد. شما قادر نخواهید بود که کارهایی را تا کنون برنامه ریزی کرده اید و قولش را داده بودید سر وقت انجام دهید. اما الان، بحث بر سر این نیست که بینش خود را تقویت کنید، بلکه باید عملگرا باشید.

آذر: شما تاکنون برای این مرحله ای که در آن قرار دارید درحال پیشرفت بودید و ممکن است برایتان باعث سرافکندگی باشد اگر تمام کار را به خوبی انجام ندهید. الان پنج سیاره در نشان شما وجود دارند؛ فردا تعداد آنها به شش خواهد رسید. برنامه های خود را برای سال آینده نگهدارید تا عملی شوند. صبر نکنید تا سال جدید برسد و آنگاه تفکرات خود را عوض کنید. این کار را امروزانجام دهید تا میل دارید برای اینکه به سرنوشت مورد علاقه خود برسید.

دی: درس های طبیعت و زندگی امروز از طریق تصورات و رویاهای شما در راه تان قرار خواهند گرفت. اگرچه این مربوط به نشان آینده شماست، اما توانایی این را دارید که با کیوان سنتی و قدیمی کنار بیایید تا به آن چیزهایی که می خواستید برسید. مسئله خطرناک این است که شما عقاید خود را درباره واقعیت های انکار ناپذیر تغییر نمی دهید. اگر انعطاف ناپذیر باشید، ‌نمی توانید آن چیزهایی را که برای پیشرفت لازم است بدانید را یاد بگیرید.

بهمن: رویاهای محو و تیره می توانند امروز شما را در دردسر بیندازند. پس بهتر است با عینک واقع بینی به آینده نگاه کنید. اگر به گذشته مانند رنگ های روشن و اشکال زیبا نگاه کنید ، می توانید به آنچه که دیده اید تکیه کنید؛ از تصورا ت رنگارنگ خود گیج و پریشان نشوید. که این افکار زودگذر دوام نمی آورند. روی حقایق استوار تکیه کنید، که می تواند در روزهای پیش رو برای بسیار مفید و سودمند باشد.

اسفند: شما طوری محافظه کارانه رفتار می کنید که کسی به احساسات شما پی نبرد. ظاهرا به نظر می رسد که بسیار با موقعیت های زندگی تان درگیر هستید. مردم اطراف شما ممکن است تحت تاثیر نظرات مثبت شما و ژست بخشنده شما قرار بگیرند. با این وجود، شما ممکن است ضربه غیر قابل انتظاری را تجربه کنید که نتوانید تکان بخورید. اما حالا، خوب است که به هر دو جهان توجه کنید. به این ترتیب، می توانید این دو واقعیت غیر قابل مقایسه را در طی زمان با هم ترکیب کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×