» عمومی » فناوری اطلاعات » برنامه‌ای برای جداسازی بخش‌هایی از یک فایل صوتی
فناوری اطلاعات

برنامه‌ای برای جداسازی بخش‌هایی از یک فایل صوتی

آبان 6, 1394 0011

کاربران با نصب اپلیکیشنی ساده بر اسمارت فون ها می توانند بخش های مختلفی از یک فایل صوتی یا موسیقی را جدا کرده و به صورت جداگانه ذخیره کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی در اسمارت فون ها عرضه شده اند که مشهورترین آنها JetAudio، PlayerPro ، PowerAMP هستند که اپلیکیشن های بی رقیبی برای پخش فایل های موسیقی هستند اما برنامه های دیگری نیز عرضه شده اند که به دلیل برخورداری از امکانات مختلف و جدید توانسته اند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند. برنامه های بسیاری برای ادیت فایل های صوتی یا آهسته کردن موسیقی در رایانه ها وجود دارند اما اپلیکیشن های جدیدی نیز انجام برای این کار در اسمارت فون ها عرضه شده اند که با استقبال کاربران پاسخ داده شدند.

کاربران پلتفورم اندروید با نصب برنامه Music Trimmer به سادگی می توانند بخش های دلخواه یا منتخب خود را از یک فایل صوتی جدا کرده و به صورت یک فایل جداگانه ذخیره کنند. این برنامه برای تمامی کاربران اندروید مفید و جالب توجه است. برای مثال، به بخشی از یک آهنگ موسیقیایی علاقه مند بوده و تمایل دارید که این بخش را به عنوان زنگ گوشی خود انتخاب کنید اما نمی دانید چگونه باید این بخش را از قسمت های دیگر موسیقی جدا کرد؟

کاربران با نصب برنامه Music Trimmer روی اسمارت فون یا تبلت های خود به سادگی می توانند بخش هایی از فایل های موسیقیایی مورد علاقه خود را جدا کرده یا با سایر دوستانشان به اشتراک بگذارند. این اپلیکیشن می تواند قابلیت های جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد تا دیگر نیازی به استفاده از رایانه ها برای ویرایش نداشته باشند.

اپلیکیشن Music Trimmer از فایل های صوتی با فرمت هایی مانند MP۳،  WAV،  AAC و AMR پشتیبانی می کنند. این فرمت ها بیشترین فرمت فایل های موسیقیایی هستند که مورد استفاده قرار می گیرند در نتیجه کاربران برای ویرایش موسیقی یا فایل های صوتی شان با مشکلی مواجه نخواهند شد.

کاربران پس از نصب این اپلیکیشن با نمودار فرکانسی فایل صوتی مواجه می شوند که از ابتدا تا انتهای آهنگ را شامل می شود. در این بخش دو نوار «شروع» و «پایان» روی فرکانس وجود دارند که کاربران به سادگی و با چند کلیک ساده می توانند قسمت های منتخب خود را از سایر بخش ها جدا کنند.

http://media.mehrnews.com/d/2015/10/28/3/1886632.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×