» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » گزارش حضور حجت الاسلام گرجی در مجتمع فرهنگی الزهرا مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه

گزارش حضور حجت الاسلام گرجی در مجتمع فرهنگی الزهرا مبارکه

دی 4, 1392 0013

به گزارش سایت شمس مبارکه، حجت الاسلام والمسلمین ˈمهدی گرجیˈ شامگاه چهارشنبه در جمع بانوان شهرستان مبارکه در مجتمع فرهنگی الزهرا (س) این شهر افزود: اسلام و روحانیت با ابتذال و فساد مخالف است.

وی با بیان اینکه باید در شادی و نشاط و عزاداری هایمان برنامه داشته باشیم اظهارکرد: برپایی مجالس عزاداری و سوگواری فقط به روزهای شهادت و رحلت ائمه و معصومین (ع) مربوط می شود و در سایر ایام باید ترویج معارف دین صورت گیرد.

استاد دانشگاه اصفهان با اشاره به عشق و ارادت مردم شهرستان مبارکه از گذشته دور تاکنون به اهل بیت (ع) و مذهب شیعه تصریح کرد: اسلام، اهل بیت(ع) و ولایت مهم ترین نقاط مشترک ما هستند که باید حول محور آنها اجماع کنیم.

وی با بیان اینکه این نعمت ها را باید حفظ کنیم افزود: فصل الخطاب همه ما رهبری و ولایت فقیه است.

وی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در اسلام گفت: از مهم ترین عوامل موثر در تربیت شناخت، داشتن برنامه، استفاده از مربیان صالح و استفاده از الگو و اسوه است.

حجت الاسلام گرجی با بیان اینکه به الگو و اسوه در زندگی نیاز داریم تاکید کرد: بهترین الگو و اسوه همیشگی مسلمانان حضرت محمد (ص) است.

وی اظهارکرد: در قرآن کریم، حضرت ابراهیم (ع) به عنوان اولین الگوی مسلمانان و حضرت محمد(ص) به عنوان بهترین الگو نام برده شده است.

وی با بیان اینکه سبک زندگی و شخصیت پیامبر(ص) را باید در جامعه ارائه دهیم گفت: اصول ثابت شخصیت پیغمبر (ص) راستگویی، تواضع ، بردباری و مهربانی به مردم بود که هیچگاه در جامعه کهنه نمی شود و باید همه مسلمانان آنها را بعنوان الگو انتخاب کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×