» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مجوز شبانه روزی شدن درمانگاه تأمین اجتماعی مبارکه صادر شد
اخبار شهرستان مبارکه

مجوز شبانه روزی شدن درمانگاه تأمین اجتماعی مبارکه صادر شد

دی 3, 1392 0015

به کزارش سایت شمس مبارکه عضو کمیسیون کشاورزی،آب ومنابع طبیعی مجلس،گفت: با دستور وزیر کار و رفاه اجتماعی و موافقت مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی مجوز تبدیل شدن درمانگاه روزانه مبارکه به یک مرکز شبانه روزی صادر شد.

علی ایرانپور در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، با تأکید بر اینکه شهرستان مبارکه یکی از مناطق صنعتی کشوراست، گفت: شهرستان مبارکه به علت دارا بودن بیش از 500 واحد صنعتی، منطقه ای صنعتی در کشور محسوب می شود.

 نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بیش از50 هزار نفر از مردم شهرستان مبارکه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند اما متأسفانه تا به امروز فقط یک درمانگاه در این شهرستان وجود داشت که آن هم به صورت روزانه می توانست به اقشار ضعیف و کم درآمد خدمات رسانی کند.

این نماینده مردم در مجلس نهم، ادامه داد: خوشبختانه با دستور وزیر کار و رفاه اجتماعی و موافقت مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی یکی از در خواست های چندین ساله مردم شهرستان مبارکه که مجوز  تبدیل شدن این درمانگاه به یک مرکز شبانه روزی بود از سوی مسئولان ذی ربط صادر شد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، گفت: اکنون مجوز تبدیل شدن درمانگاه روزانه مبارکه به درمانگاه شبانه‌روزی در حال طی مراحل در سطح استانی است که این خبر برای جامعه کارگری شهرستان مبارکه و  افرادی که تحت پوشش تأمین اجتماعی از جمله باز نشستگان و شاغلان هستند بسیار خوب و مطلوب است به طوری که این اقشار می توانند از طریق سازمان تأمین اجتماعی مشکلات و معضلات خود را حل کنند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×