» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » اطلاع رسانی ها » اولین سوگواره عکاسی جلوه های محرم
اطلاع رسانی ها - مطالب ویژه

اولین سوگواره عکاسی جلوه های محرم

آبان 1, 1394 1017

اولین سوگواره عکاسی جلوه های محرم در شهر من به همت دفتر امام جمعه و ستاد برگزاری نمازجمعه شهر دیزیچه برگزار می شود.

دبیر اولین سوگواره عکاسی جلوه های محرم در شهر من، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری شمس شهرستان مبارکه گفت: یکی از اهداف برگزاری این سوگواره ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت های هنری عکاسان ، تلاش برای معرفی آداب و رسوم عزاداری و ارتباط بین هنرمندان عکاس سراسر شهرستان است.

بهمن باقری افزود: این سوگواره عکاسی در سه سطح حرفه ای، آماتور و دانش آموزی برگزار می شود.وی از جدول زمانبندی این مسابقه عکاسی خبرداد و گفت:آخرین مهلت دریافت آثار نیمه اول آبان ماه خواهد بود و داوری و اختتامیه سوگواره عکاسی اواخر نیمه دوم آبان ماه صورت خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: آثار ارسالی باید با فرمت JPG با کیفیت مطلوب ارائه شود.باقری ادامه داد: در صورتی ‌که بنا به تشخیص هیئت داوران اثر ارسالی به نمایشگاه راه یابد، ارسال اصل عکس ضروری است.وی با اشاره به اینکه ارسال کننده اثر به مسابقه به عنوان مالک آن شناخته می‌شود و مسئولیت هر گونه دعوی در مالکیت اثر از عهده برگزار کننده خارج است، گفت: برگزار‌کننده حق استفاده از عکس‌های پذیرفته شده را برای چاپ در کتاب، بروشور یا انتشارات با ذکر نام و اصالت عکاس برای خود محفوظ می‌داند.

ارسال عکس‌ها به دبیرخانه به منزله قبولی همه مقررات جشنواره است و تصمیم‌گیری درباره مسائل پیش‌بینی نشده به عهده برگزار کننده است.

گفتنی است دبیرخانه اولین سوگواره عکاسی جلوه های محرم در شهر من، واقع در شهردیزیچه بلوار امام دفترامام جمعه شهردیزیچه میباشد.photo_2015-10-24_17-36-58

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×