» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » ویژه‌برنامه رحلت پیامبر اکرم(ص) در حسینیه مرکزی مبارکه برگزار می‌شود
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

ویژه‌برنامه رحلت پیامبر اکرم(ص) در حسینیه مرکزی مبارکه برگزار می‌شود

دی 3, 1392 026

عضو هیئت امنای حسینه مرکزی مبارکه گفت: به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص)، در دهه آخر ماه صفر به مدت ۱۲ شب در حسینیه مرکزی مبارکه آئین سخنرانی و مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود.

به گزارش سایت شمس مبارکه و به نقل از تسنیم عضو هیئت امنای حسینه مرکزی درباره برگزاری مراسم عزاداری در حسینیه مرکزی مبارکه اظهار کرد:  به همت هیئت امنا و امور فرهنگی حسینیه مرکزی مبارکه و نیز همکاری ستاد سازماندهی مراسمات مذهبی مبارکه، در دهه پایانی ماه صفر که از اربعین حسینی آغاز می‌شود و تا شهادت امام رضا(ع) ادامه دارد، به مدت 12 شب در حسینیه مرکزی مبارکه آئین سخنرانی و مدیحه سرایی برگزار می‌شود.

وی پیرامون برنامه‌های جانبی این مراسم خاطرنشان کرد: در این آئین با همکاری هیئت قاسم ابن الحسن(ع) سرارود، نمایشگاه نمادین واقع کربلا نیز برپا می‌شود که بدون شک با استقبال پرشور مردم رو‌به‌رو می‌شود.

عضو هیئت امنای حسینه مرکزی مبارکه درباره نحوه برگزاری این مراسم و سخنرانان آن بیان کرد: در این مراسم که از ساعت 19:30 هر شب برگزار می‌شود، سخنرانان و مداحان صاحب نام کشور و مبارکه حضور دارند.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام و المسلمین سید مرتضی حسینی هرندی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید حسین بحرالعلوم میردامادی و حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد محمدی، امام جمعه شهر مبارکه از سخنرانان این مراسم هستند.

همچنین خاطرنشان کرد: مداحانی چون سید مجتبی حسینی، محمدرضا عاصی، محمد یزد خواستی، محمد سروری، اسلام میرزایی، مهدی شریفی‌نیا، محمد فراهانی و محمد جواد احمدی در کنار مداحان بومی مبارکه، در این مراسم حضور دارند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

تعداد دیدگاهها: 2

  1. محمد

    سلام.ظاهرا ازساخت حسینیه خبری نیست.شایعات زیاداست.اگرامکان دارد گزاشی تهیه کنید.مردم بدانند اشکال کارکجاست.

    • میلاد

      سلام…
      با امید به خدا بخض خبری اختصاصی فعال تر خواهد شد و مصاحبه ها و گزارش های روزانه اختصاصی را از سایت شمس مبارکه دریافت خواهید کرد.
      با ما همراه باشید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×