» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه آزاد مبارکه
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

برگزاری جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه آزاد مبارکه

مهر 30, 1394 0016

جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود با حضور هیئت رئیسه و مدیران گروه های آموزشی به منظور آشنایی با فضاها و امکانات و آئین نامه ها و شرایط آموزشی در سالن اجتماعات دانشکده فنی و مهندسی واحد مبارکه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، در این مراسم دکتر عبداله هادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه ضمن عرض خوش آمدگویی ، آغاز سال تحصیلی جدید و پذیرفته شدن آنان را به دانشجویان تبریک گفت و تقارن حضوردانشجویان با ماه محرم و تمنای خالصانه از درگاه ایزد منان خواست که به حرمت چنین روزی همیشه ما را در امور و کارها هدایت و گره گشایمان باشد.
دکترهادی افزود: با پیگیری های مكرر و فراهم شدن زیرساخت های مورد نیاز و با توجه به وجود اعضاء‌ هیات علمی مناسب، تجهیزات كارگاهی و آزمایشگاهی، امكانات آموزشی و زیرساخت‌های ایجاد شده در این واحد دانشگاهی، تأسیس رشته‌های متناسب با نیازبازارودانش‌پژوهان را از اولویت‌های برنامه‌ریزی آموزشی این واحد دانشگاهی برای ایجاد رشته‌های جدید عنوان نمود .
سرپرست واحد مبارکه خاطرنشان کرد: با تصویب رشته‌ها جدید، تعداد كل رشته‌های دایر در این دانشگاه در مقاطع دكترا ،كارشناسی ارشد ، كارشناسی و کاردانی به 90 رشته‌ی تحصیلی افزایش یافته است. 
دکترهادی بیان داشت : وجود سالن‌های ورزشی ، فضای 1100 متر مربع كتابخانه‌ای ، بیش از 62  هزار جلد كتب دانشگاهی ، چندین سالن بزرگ آمفی تئاتر و اجتماعات، دفترمشاوره و  راهنمایی، فضاهای فرهنگی، كتابخانه‌ی‌ دیجیتال، سالن غذاخوری و سلف سرویس مجهز، كلاس‌های مجهز به امكانات و ادوات آموزشی، پرداخت وام های متعدد شهریه ای حین و بعد از تحصیل و تقسیط شهریه‌ی دانشجویان، گوشه‌ای از امكانات و تسهیلاتی است كه دانشگاه برای آسودگی خاطر والدین دانشجویانی كه این واحد دانشگاهی را برای ادامه‌ی تحصیلات دانشگاهی انتخاب کرده اند ایجاد كرده است .
همچنین دکتر مسعود فولادی معاون آموزشی واحد مبارکه طی آماری اعلام نمود هم اکنون بیش از 3 هزار نفر دانشجو در این واحد در حال گذراندن تحصیلات خود می باشند.
وی خطاب به دانشجویان خاطر نشان کرد قطعاً طی دوران تحصیلتان با حوزه آموزشی بیش از حوزه های دیگر دانشگاه ارتباط خواهید داشت از این رو متذکر شد بطور جّد پیگیر آشنایی و ارتباط خود با مدیران گروه های خود بوده و همین طور با کارشناسان آموزشی در ارتباط بوده تا بتوانید هرچه بهتر از آنان بهره جوئید.
ایشان درادامه سخنان خود به دانشجویان حاضر در جلسه گفت: هرکدام از شما به هر دلیلی که وارد حوزه دانشگاه شده اید به این مسئله واقف باشید که در یک هدف کاملاً مشترکید و آن هدف کسب علم و دانش است .
درپایان مراسم هیات رییسه و مدیرگروه های اموزشی حاضر در جلسه به سئوالات حاضرین پاسخ دادند.

 

 

IMG_4569 IMG_4637

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×