» عمومی » ورزشی » پرسپولیس راه قهرمانی را پیدا می کند/ برانکو کارش را بلد است
ورزشی

پرسپولیس راه قهرمانی را پیدا می کند/ برانکو کارش را بلد است

مهر 29, 1394 0011

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: بازیکنان پرسپولیس در بازی با سیاه جامگان خیلی خوب بودند. برانکو کارش را بلد است و این تیم با دو سه پیروزی در کورس قهرمانی قرار خواهد گرفت و راهش را پیدا خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی پروین که از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در دیدار برابر سیاه جامگان راضی بود، گفت: بازی خوبی بود، خوشم آمد. بچه‌ها خیلی خوب کار کردند. اگر بد نمی‌آوردند، همان اول بازی به گل می‌رسیدند و می‌توانستند گل‌های بیشتری هم بزنند ولی خوب بود. تعویض‌های خوبی انجام شد. من به این تیم امیدوارم، دو، سه برد پشت سر هم بیاورند راه قهرمانی را پیدا می‌کنند و به کورس بر می‌گردند.

وی ادامه داد: برانکو کارش را بلد است، من می‌گویم باید به او فرصت داد. قبلا هم گفتم، این چند وقت اخیر هم تیم خیلی بهتر نتیجه گرفته است. بهتر می‌شود همانطور که فولاد به اسکوچیچ فرصت می‌دهد. پرسپولیس هم باید به برانکو فرصت بدهد، او فوتبال را خوب می‌فهمد.

علی پروین خاطرنشان کرد: شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود. ما هم از این مساله خوشحال می‌شویم. من امیدوارم بچه‌ها در این چند بازی بعد هم پیروزی‌هایشان را ادامه بدهند. در این صورت می‌توانند برای قهرمانی بازی کنند چون تا آخر فصل فرصت کافی وجود دارد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/09/26/3/1846193.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×