» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » برگزاری جشنواره مدهامتان در شهرستان مبارکه
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

برگزاری جشنواره مدهامتان در شهرستان مبارکه

مهر 28, 1394 007

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه گفت: مرحله شهرستانی دهمین جشنواره قرآنی مدهامتان شهرستان مبارکه هفتم آبان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، اسماعیل احمدی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدهامتان اظهارداشت: این جشنواره هفتم آبان در محل مسجد جامع کوشکچه با حضور فعالان قرآنی کانون های مساجد برگزار می شود.

وی افزود: 54 کانون فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان مبارکه فعال هستند که فعالان قرآنی این مراکز در رشته های قرائت، تفسیر، مفاهیم و حفظ قرآن،  اذان، تفسیر نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز و در گروه سنی نوجوان و جوان با یکدیگر رقابت می کنند.

احمدی ادامه داد: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام و کشف و شناسایی استعدادهای موجود در امر تفسیر قرآن از مهمترین اهداف برگزاری این است.

وی اضافه کرد: ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی در طول سال به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد کل شهرستان انجام می شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مبارکه گفت: افراد علاقه مند به شرکت در این مسابقات می توانند به کانون های فرهنگی هنری مساجد محل خود مراجعه و ثبت نام کنند.

وی یادآورشد: مسابقات تفسیر قرآن و نهج البلاغه به صورت سراسری آبان برگزار می شود.

e-ahmadi

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×