» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » بازدید مقامات بلند پایه ارمنستان و استقبال مشتریان از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه تجاری مشترک ایران و اکسپو ارمنستان
فولاد مبارکه

بازدید مقامات بلند پایه ارمنستان و استقبال مشتریان از غرفه فولاد مبارکه در نمایشگاه تجاری مشترک ایران و اکسپو ارمنستان

مهر 28, 1394 009

هفدهمين نمايشگاه صادراتي جمهوري اسلامي ايران با عنوان نمايشگاه بازرگاني ، تجاري مشترک ايران و اکسپو ارمنستان با هدف ارتقاي سطح توسعه روابط اقتصادي و تجاري، بازاريابي، افزايش صادرات ، توسعه فرهنگ گردشگري و تسهيل در مبادلات تجاري ميان جمهوري اسلامي ايران و کشور ارمنستان ، تقويت و حمايت از توليدات و خدمات داخلي کشور در تاريخ 16 تا 19 مهرماه در محل نمايشگاه هاي بين المللي ارمنستان ، شهر ايروان برگزار گرديد .

به گزارش شمس خبر ، اين نمايشگاه فرصت مناسبي بود تا فعالان توليد و صنعتگران کشور به ارائه دستاورد هاي خود در زمينه تجارت و صادرات پايدار و بلندمدت به کشور ارمنستان و کشورهاي مشترک المنافع ( CIS ) بپردازند.

بنابر اين گزارش در مراسم افتتاح ودر طول برگزاري نمايشگاه مقامات ومسئولين کشور ارمنستان از جمله نخست وزير و وزير صنايع معادن ارمنستان، سرکنسول و رايزن تجاري بازرگاني سفارت ايران با بازديد از غرفه فولاد مبارکه با توانمنديها و تنوع محصولات توليدي شرکت فولاد مبارکه از نزديک آشنا و اقدامات اين شرکت در زمينه توليد و صادرات از سوي کارشناسان حاضر در غرفه ارائه گرديد .

گفتني است هويک آبراهاميان نخست وزير ارمنستان در بازديد از غرفه فولاد مبارکه مزاياي سرمايه گذاري مستقيم در کشور ارمنستان اعم از احداث کارخانه در اين کشور گفت: با ايجاد پل ارتباطي في مابين ايران و کشورهاي منطقه ، همکاري متقابل جهت تسهيل عمليات صادراتي محصولات فولاد مبارکه اعم از مسائل گمرگي و حمل ونقل کالا در مرزهاي مشترک و همچنين پيشنهاد استفاده از مناطق آزاد تجاري جهت صادرات محصولات فولاد مبارکه به کشورهاي منطقه CIS را مي توان فراهم نمود.

ايشان افزود : با توجه به عدم وجود عوارض گمرکي بين کشور ارمنستان و روسيه و گرجستان ، موقعيت خوبي جهت سرمايه گذاري و صادرات محصولات فولاد مبارکه از کانال کشور ارمنستان وجود دارد و دولت ارمنستان آمادگي همه جانبه خود را جهت حل هر گونه معضل اعلام مي دارد.

اين گزارش حاکي است نظر به استقبال مشتريان از غرفه فولاد مبارکه اصفهان در ايروان جلسات متعددي برقرار گرديد و در اين جلسات به بررسي مشکلات و همچنين شنيدن نقطه نظرات و خواسته هاي مشتريان توجه ويژه شد.

گفتني است اين نمايشگاه با همکاري اتاق بازرگاني مشترک ايران و ارمنستان و با حضور شرکت هاي فعال در زمينه هاي صنعت ، انرژي، پتروشيمي ، حمل ونقل خودرو ، معدن و ماشين آلات، پليمر، پلاستيک، صنايع کشاورزي و غذايي،تجهيزات پزشکي و دارويي و بيمارستاني ، فناوري اطلاعات IT , … برگزار شد.

 

f2

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×