» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » اعتراض شهردار مبارکه به نحوه رسیدگی به موضوع آلایندگی
اخبار شهرستان مبارکه

اعتراض شهردار مبارکه به نحوه رسیدگی به موضوع آلایندگی

دی 2, 1392 0010

شهردار مبارکه اذعان کرد :رفع مشکل آلایندگی هیچ راهکاری جز پناه بردن به قانون ندارد و مسئولان استان باید متوجه درد مردم در این خصوص باشند .

به گزارش سایت شمس مبارکه مهندس ناصر نفری در جلسه ای که به منظور بررسی شرایط زیست محیطی و با حضور نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی ،جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهر و بخشداران شهرستان تشکیل شده بود ، در دفاع از حقوق عامه گفت :تمرکز غلط کارخانجات سنگین در اطراف مبارکه باعث شد تا تا روزانه صدها تن مواد آلاینده بر سر و حلق مردم ریخته شود و این در حالی است که صاحبان این صنایع در پرداخت خسارت مربوطه به قانون تن نمی دهند . وی افزود : وقتی از عدالت اجتماعی سخن می گوییم یعنی اینکه نگذاریم اجحاف گروهی خاص بر مردم حاکم شود اما متاسفانه آنچه امروز بر سر مبارکه می آید فاصله زیادی با عدالت دارد .
شهردار مبارکه اذعان کرد :رفع مشکل آلایندگی هیچ راهکاری جز پناه بردن به قانون ندارد و مسئولان استان باید متوجه درد مردم در این خصوص باشند .

 

1001

مهندس ناصر نفری اضافه کرد :آلایندگی صنایع همجوار خصوصاً کارخانجاتی مثل سیمان سپاهان ، فولاد مبارکه،ذوب آهن اصفهان و واریز پساب زرین شهر به رودخانه زاینده رود از دقدقه های جدی مدیریت شهریست که فعلاًٌ رها شده است .نفری گفت : من در این زمینه به تکلیف شرعی و قانونی خود عمل خواهم کرد و پیگیر جدی مطالبات مردم شهر در این زمینه خواهم بود .

IMG_594800

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×