» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان با شهردار مبارکه دیدار کرد
اخبار شهرستان مبارکه

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان با شهردار مبارکه دیدار کرد

دی 2, 1392 0010

سرانه مطالعه در مبارکه همانند سایر نقاط کشور نسبتاً پایین است و حل این معضل در گرو تامین امکانات زیربنایی و از جمله ایجاد توسعه کتابخانه ها می باشد .

به گزارش سایت شمس مبارکه، حاصل توجه شهرداری در احیای سنت کتابخوانی و افزایش دانش عمومی موجب تشکیل جلسه ای شد که پای مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان را به شهرستان مبارکه باز کرد .در این جلسه مهندس نفری گفت :متاسفانه سرانه مطالعه در مبارکه همانند سایر نقاط کشور نسبتاً پایین است و حل این معضل در گرو تامین امکانات زیربنایی و از جمله ایجاد توسعه کتابخانه ها می باشد . وی ضمن اعلام آمادگی در این زمینه ، خواستار همت متعالی کلیه دستگاه های مسئول شد .
یاوری مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی استان اصفهان نیز با ابراز خوش وقتی از حضور مهندس نفری در شهر مبارکه و در حالی که از وی به عنوان یک چهره فرهنگی و حامی کتاب و کتابخوانی در استان نام می برد علاقه مندی خود را به توسعه فضای کتابخانه های موجود در مبارکه مورد تاکید قرار داد. بر این اساس شهردار مبارکه موافقت نمود با انعقاد قرارداد ایجاد کتابخانه های مشارکتی با نهاد کتابخانه های عمومی همکاری نماید .

IMG_5965

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×