» اخبار ایران و جهان » تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تهران و ری در روز سه‌شنبه
اخبار ایران و جهان

تعطیلی مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک تهران و ری در روز سه‌شنبه

دی 2, 1392 0011

معاون استاندار تهران اعلام کرد: بر اساس آخرین مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، مدارس ابتدایی، پیش‌دبستانی و مهدهای کودک پایتخت و ری در روز سه‌شنبه تعطیل است.

حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد مصوبات جلسه دوشنبه شب کمیته آلودگی هوای تهران که در استانداری تهران با حضور اعضای این کمیته تشکیل شد گفت: فردا (سه شنبه ) مدارس ابتدایی، پیش دبستانیها و مهدهای کودک 22 منطقه پایتخت و شهرستان ری به دلیل افزایش آلودگی هوا تعطیل است.

وی با بیان اینکه شاخص کیفیت هوای تهران طی روزهای آینده در شرایط ناسالم قرار دارد گفت: زنگ ورزش مدارس تا پایان هفته تعطیل است و ورزش صبحگاهی نیز تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد. همچنین فروش طرح ترافیک روزانه فردا و پس فردا ( سه‌شنبه و چهارشنبه ) ممنوع شد. طرح زوج و فرد سراسری در تهران نیز از درب منازل از روز چهارشنبه اجرا می‌شود. برای فردا نیز طرح زوج و فرد مصوب نیز در سطح شهر تهران اجرا می شود.

معاون استاندار تهران اظهار داشت: فعالیت کارخانجات شن و ماسه و کارگاههای آلاینده هم تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

کریمی از تشدید برخورد پلیس راهور با خودروهای دودزا و موتورسیکلتهای آلاینده خبر داد و اعلام کرد: با هماهنگی های صورت گرفته 143 واحد ثابت و 10 واحد سیار اورژانس در مناطق مختلف شهرستانهای استان تهران راه اندازی شده است که تا پایان روز جمعه هفته جاری، آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال پیش بینی های هواشناسی، انباشت آلاینده های هوای تهران به دلیل سکون نسبی هوا در روزهای آینده روز به افزایش است و این شرایط برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×