» عمومی » ورزشی » تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نایب قهرمان شد
ورزشی

تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران نایب قهرمان شد

مهر 25, 1394 0013

در آخرین روز از رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران به عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره این مسابقات دست پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون جانبازان و معلولان، دیدار فینال بین تیم ملی ایران و استرالیا برگزار شد که نمایندگان ایران علیرغم به نمایش گذاشتن یک بازی خوب، با نتیجه ۷۸ به ۶۰ به تیم استرالیا که عنوان قهرمانی جهان را در پرونده خود دارد، باختند و با کسب عنوان نایب قهرمانی و سهمیه پارالمپیک ریو، به میهن باز می گردند.

دیدار رده بندی نیز بین تیم های ژاپن و کره برگزار شد و تیم ژاپن موفق شد با نتیجه ۸۰ بر ۵۶ به پیروزی دست یافته و جایگاه سوم این مسابقات را از آن خود کند.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر در مرحله مقدماتی موفق به شکست تیم های مالزی، فیلیپین، چین تایپه و عربستان شد و مقابل استرالیا نیز شکست خورد.

ملی پوشان تیم بسکتبال با ویلچر در مرحله یک هشتم با چین روبرو شدند و با شکست این تیم، دیدار نیمه نهایی را مقابل کره برگزار کردند و با غلبه بر این تیم ضمن راهیابی به فینال، سهمیه خود برای بازی های پارالمپیک را نیز مسجل کردند.

رقابتهای بسکتبال با ویلچر قهرمانی آسیا و اقیانوسیه با امتیاز کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶، از ۱۸ مهر ماه با حضور ۱۲ تیم آغاز شد و امروز ۲۵ مهر ماه به کارخود پایان داد.

http://media.mehrnews.com/d/2015/10/17/3/1871958.jpg

به این نوشته امتیاز بدهید!

م. موسوی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×