» 1مبارکه » شهرستان مبارکه » دانشگاه های مبارکه » دانشگاه مجلسی پیشتاز در تبدیل شدن به دانشگاه کار آفرین
دانشگاه های مبارکه - مطالب ویژه

دانشگاه مجلسی پیشتاز در تبدیل شدن به دانشگاه کار آفرین

مهر 22, 1394 0014

جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی با حضور رئیس و معاونین و دانشجویان جدیدالورود سال تحصیلی 95-94 در تالار شهید مطهری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی در این مراسم، پس از تبریک و خوشامد گویی به دانشجویان ورود ایشان به عرصه دانشگاه را فرصتی دانست که در نهایت منجر به پیشرفت کشور خواهد شد. وی با اشاره به بزرگترین دانشگاه حضوری جهان قسمتی از پیام دکتر میرزاده ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سال تحصیلی جدید را قرائت کرد و آگاهی ودانش جامعه را از مولفه های توانمندی دانست و با مقایسه مدل های توسعه جوامع در گذشته با دو دهه اخیر گفت: توسعه در دهه های 50تا80 مبتنی بر تولید بوده است در صورتیکه در دو دهه اخیر مدل توسعه جوامع بصورت اساسی تغییر کرده وحول محور دانایی می چرخد.وی الزامات این توسعه را نو آوری ،نیروی انسانی کار آفرین و واحد های تحقیق وتوسعه قلمداد کردو گفت :ساختار چنین توسعه ای متشکل از دانشگاههای کار آفرین ،مراکز رشد وپارک های علم وفناوری است و مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی به عنوان یکی از مراکز بسیار بزرگ در استان اصفهان توجه به تجهیزات سخت افزاری کارگاهی وآزمایشگاهی منحصر به فرد، دانشگاهی پژوهش محور است که با شتاب بسوی اهداف دانشگاه های نسل سوم در حال حرکت است.

وی در ادامه به تعداد رشته های فعال در مقاطع مختلف اشاره کرد وبه تشریح فعالیت مراکز رشد دانشگاه و مجلات علمی پژوهشی مورد تایید وزارت علوم که در دانشگاه مجلسی به چاپ می رسند پرداخت.

پس از آن حجت الاسلام علی قاسمی سخنران ویژه مراسم درسخنانی به نقش سازنده پژوهش ومطالعه در سنین جوانی پرداخت و درخصوص ارتباط رسانه های نوظهورو خانواده سخنانی ایراد نمودو جوانانی را موفق ارزیابی کرد که در خانواده های موفق رشد پیدا کرده اند . در ادامه معاونین آموزشی دانشجویی ،پژوهشی واداری مالی به توضیح در خصوص مسائل دانشجویان در حوزه های مرتبط پرداختند و روند درخواستهای مختلف را از طریق تصویر به همراه معرفی مسئولین ذیربط خاطر نشان شدند.

جلسه توجیهی دانشجویان جدید الورود واحد شهر مجلسی با اهدای بسته فرهنگی دانشجویی ، پخش کلیپ و پذیرایی ناهار در جمع مسئولین پایان یافت .

IMG_0867

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×