» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » برگزاری پیش ممیزی سیستم مدیریت انرژی در شرکت فولاد مبارکه
فولاد مبارکه

برگزاری پیش ممیزی سیستم مدیریت انرژی در شرکت فولاد مبارکه

مهر 12, 1394 007

جلسه افتتاحيه اولين دوره پيش مميزي سيستم مديريت انرژي در شرکت فولاد مبارکه اصفهان روز چهارشنبه هشتم مهرماه با حضور تيم مميزي شرکت SGS سوئيس و با سرمميزي اريک هوانگ از کشور تايوان و کارگروه مديريت انرژي شرکت فولاد مبارکه برگزار گرديد .

فرزاد ارزاني معاون تکنولوژي فولاد مبارکه اصفهان ضمن اعلام اين خبر گفت: صنعت فولاد يکي از پرمصرف ترين صنايع در بحث انرژي ميباشد به همين دليل است که مبحث انرژي در اين صنعت از دو بعد توليد و حفظ محيط زيست همواره يکي از اصلي ترين و مهمترين کانونهاي توجه مديران اين صنعت است. از طرفي با توجه به وضعيت فعلي بازار صنعت فولاد، کاهش هزينه هاي توليد و همچنين حفاظت از محيط زيست، توجه به انرژي بيش از پيش در اولويتهاي سازمان قرار دارد .

وي افزود: در اين راستا شرکت فولاد مبارکه به عنوان سازماني پيشتاز در به کارگيري سيستمهاي مديريتي و مشارکتي به منظور پيشبرد نظام مند اهداف و فعاليتهاي مرتبط با مديريت انرژي در سال جاري رويکرد استقرار سيستم مديريت انرژي (ISO50001) را اتخاذ نمود و ضمن انجام فعاليتهاي متعدد مطابق با استاندارد مربوطه از تاريخ هشتم لغايت سيزدهم مهرماه پيش مميزي اين استاندارد را برنامه ريزي و اجرايي نمود .

ايشان افزود: پس از استخراج نقاط قابل بهبود حاصل از اين پيش مميزي و انجام اقدامات اصلاحي، مميزي نهايي در اوايل دي ماه سال جاري با حضور تيم مميزي از شرکت SGS برگزار ميگردد .

ارزاني ادامه داد: پيش مميزي و مميزي با سرمميزي آقاي هوانگ که برترين و با تجربه ترين فرد شرکت SGS در سيستم مديريت انرژي جهان ميباشد و تاکنون بيش از 100 شرکت را در بيش از 30 کشور دنيا مميزي نمودند، برگزار مي گردد.

وي در خاتمه ضمن قدرداني از همکاراني که طي اين فرآيند همکاري داشتند، اظهار اميدواري کرد از اين فرصت بهترين استفاده را جهت پيشبرد اهداف شرکت داشته باشيم.

 

f3

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×