» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » فولاد مبارکه » کاهش هزینه 2 هزار و 330 میلیارد ریالی در ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه
فولاد مبارکه

کاهش هزینه 2 هزار و 330 میلیارد ریالی در ناحیه آهن سازی فولاد مبارکه

مهر 11, 1394 009

مدير ناحيه آهن سازي با اعلام اين خبر و با تأکيد بر اين مطلب که در شرايط کنوني حاکم بر اقتصاد دنيا و فولادسازي هاي جهان، کاهش هزينه ها يکي از رويکردهاي مهم فولاد مبارکه است تصريح کرد: ناحيه آهن سازي به منظور کاهش هرچه بيشتر هزينه هاي توليد ، کنترل سقف موجودي ها و در نهايت براي رقابتي کردن قيمت تمام شده محصول ، در شش ماه اول سال جاري با اقدامات مؤثري که در اين زمينه تدوين و اجرايي نمود، توانست به اين ميزان کاهش هزينه دست يابد.

رحيم عبدي افزود: از آنجايي که بيشترين مورد هزينه بر و تأثير گذار در قيمت تمام شده فولاد، مواد اوليه و عمدتاً کنسانتره آهن مي باشد لذا در اين ناحيه با کنترل مصرف و استفاده بيشتر از مواد بازيافتي گام مؤثري در اين زمينه برداشته شد.

وي افزود: در اين راستا ناحيه آهن سازي با کاهش سطح موجودي هاي کنسانتره و افزايش توليد واحد گندله سازي که منجر به کاهش ميزان خريد کنسانتره وگندله شده است و همچنين با مصرف مواد باز يافتي، کاهش مکانيزمهاي حمل ونقل و فروش ريزدانه هاي آهک موفق به کاهش هزينه ها تا مقدار 2 ميليارد و 330 ريال گرديد.

مدير ناحيه آهن سازي اظهار اميدواري کرد: با تداوم اين رويه تا پايان سال 94 دستيابي به بيشترين کاهش هزينه ها ميسر گردد.

رحيم عبدي در اين رابطه از همکاري و پشتيباني کليه واحدهاي توليدي و ستادي که در دستيابي به اين مهم، ناحيه آهن سازي را ياري دادند، صميمانه تشکر و قدرداني نمود.

f2

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×