» 1مبارکه » اخبار شهرستان مبارکه » پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت هفته نيروي انتظامي
اخبار شهرستان مبارکه - مطالب ویژه

پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت هفته نيروي انتظامي

مهر 11, 1394 008

علي اصغر ذاكري در پيامي فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي را تبريك گفت.

به گزارش پایگاه خبری شمس ، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

امروز نيروي انتظامي در خدمت مردم ، در كنار مردم و پشتيبان آنان است و آحاد مردم نيز به اين نيرو افتخار مي كنند و به آن اعتماد دارند .                         مقام معظم رهبري(مدظله العالي)

 نام نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در تاريخ معاصر قرين با شجاعت ، دلاوري و ايثارگري غيورمرداني است كه با توكل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسي حضرت ولي عصر (عج)در ايجاد امنيت وآسايش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند.

هفته نيروي انتظامي بهانه‌ايست براي گراميداشت و پاسداشت هر چند ناچيز از دلاوري‌ها و جانفشاني‌هاي سبزجامگان نيروي انتظامي و مرزبانان غيور. آنان كه در راه برقراري و حفظ نظم و امنيت و دفاع از سرحدات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران جان را در طبق اخلاص نهاده اند و در اين راه شب و روز نمي‌شناسند.

بدون ترديد نيروي انتظامي و پرسنل جان بر كف و هميشه بيدار و هوشيار آن به عنوان بازوان توانمند نظام با فداكاري و كار و تلاش مجدانه و شبانه روزي نقش مهم و بارزي در برقراري نظم و استقرار امنيت پايدار در اقصي نقاط كشور ايفا مي‌نمايد.

نيروي انتظامي مقتدر جمهوري اسلامي ايران، با بهره گيري از رهنمودهاي مقام عظماي ولايت(مد ظله العالي) و ارزش‌ها و آرمان‌هاي بلند انقلاب اسلامي و با توكل به خداوند متعال، اساسي ترين نقش را در ايجاد امنيت و نظم در جامعه بر عهده دارد و ارتباط محكم پليس خدمتگذار و مردم، نقشي بي بديل را در احساس امنيت كه خواسته اصلي و حياتي اجتماع است، دارد.

اينجانب ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي،مراتب تشكر و قدرداني خود را ازتلاش‌ها،رشادت‌ها و جانفشاني‌هاي فرماندهان، روحانيون عقيدتي-سياسي،افسران،درجه داران و سربازان نيروي انتظامي و مرزباني در جاي جاي ميهن اسلامي خصوصا در شهرستان مباركه ابراز مي‌نمايم. اميدوارم در سابه عنايات خاصّه حضرت ولي عصر(عج) و تبعيت از رهنمودهاي فرماندهي معظم كل قوا حضرت آيت لله العظمي خامنه اي (مدظله العالي) درپاسداري ازخون شهيدان گرانقدر انقلاب اسلامي وپيشبرد اهداف عاليه نظام مقدس جمهوري اسلامي در برقراري نظم و امنيت جامعه ولايت مدار و بصير استان موفق و مويد باشيد و توفيق روزافزون شما را از خداوند بزرگ خواستارم.

پيام تبريك فرماندار شهرستان مباركه به مناسبت هفته نيروي انتظامي

به این نوشته امتیاز بدهید!

میلاد زارع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

  • ×